Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Poltrona

Osker

Poltrona Osker vi invita immediatamente à pusà è rilassate. Questa poltru hà un disignu assai pronunzianu è curvatu chì furnisce caratteristiche distintive, cume menuiserie in legno perfettamente artigianali, braccioli di pelle è cuscini. I parechji dittagli è l'usu di materiali d'alta qualità: u cuir è u lignu solidu guarantiscenu un disignu cuntempuraniu è atemporal.

I Mobili Di Bacinu

Eva

I Mobili Di Bacinu L'ispirazione di u designer hè stata da u disegnu minimu è per aduprà per una funzione tranquilla ma rinfrescante in u spaziu di u bagnu. Nasce da a ricerca di forme architettoniche è di volumi geometrici simplici. La Conca puderia esse un elementu potenziale chì definisce diversi spazii intornu è à u stessu tempu un puntu centru in u spaziu. Hè assai faciule d'utilizà, pulita è durable ancu. Ci hè parechje variazioni cumprese stand alone, pusatu nantu à a banca è muru, è ancu una sola o doppia coleta. E variazioni in u culore (culori RAL) aiutanu à integrà u disignu in u spaziu.

Lampada Di Tavulinu

Oplamp

Lampada Di Tavulinu Oplamp comprende un corpu di ceramica è una basa di legnu solidu nantu à quale hè colpu una fonte di luce luminosa. Grazia à a so forma, ottenuta per via di a fusione di trè coni, u corpu di l'Oplamp pò esse rotatu à trè pusizioni distintive chì creanu sferenti tipi di luce: lampada di tavulinu alta cù luce ambientale, lampada di tavulinu bassa cù luce ambientale, o dui luci ambientali. Ogni cunfigurazione di i coni di a lampa permette à almenu unu di i raggi di luce interagisce naturalmente cù i paràmetri architettonici circundanti. Oplamp hè distinatu è artighjanatu artighjanali in Italia.

Lampe Da Tavula Regulabile

Poise

Lampe Da Tavula Regulabile L'apparizione acrobatica di Poise, una lampada da tavulu cuncepita da Robert Dabi di Unform.Studio cambia trà staticu è dinamicu è una postura grande o chjuca. Sicondu a prupurzione trà u so anellu illuminatu è u bracciu chì u tene, si verifica una linea intersecante o tangente à u cerchju. Quandu pusatu nantu à un ripianu più altu, l'anellu puderia riesce u scaffale; o inclinendu l'anellu, puderia tuccà un muru circundante. L'intenzione di sta regolabilità hè di fà participà u pruprietariu in modu creativu è di ghjucà cù a fonte di luce in proporzione à altri oggetti chì a circondanu.

L'orchestra Di L'oratori

Sestetto

L'orchestra Di L'oratori Un inseme orchestrale di parlanti chì sunanu inseme cum'è veri musicanti. Sestetto hè un sistema audio multicanale per riproduce tracce di strumenti individuali in altoparlanti separati di diverse tecnulugie è materiali dedicati à a cassa sonora specifica, trà calcestruzzi puri, tavule di risonanza di legnu risonanti è corne di ceramica. U mischju di e tracce è di e parti torna à esse fisicamente à u locu di l'ascoltu, cum'è in un veru cuncertu. Sestettu hè l'orchestru di camara di a musica arregistrata. Sestetto est directement auto-produit par ses designers Stefano Ivan Scarascia et Francesco Shyam Zonca.

Sedia Di Giardinu Pubblica Esterna

Para

Sedia Di Giardinu Pubblica Esterna Para hè un inseme di sedie publiche all aperto pensate per furnisce una flessibilità ridutta in ambienti esterni. Un inseme di sedie chì hà una forma unicamente simmetrica è si svia totalmente da l'equilibriu visuale inerente di u cuncepimentu di sedia convenzionale Ispiratu da una forma simplice di altalena, questu inseme di sedie à l'aria hè audace, mudernu è accoglie interazione. Tramindui cù un fondu pisatu pesante, Para A sustene a rotazione 360 intornu à a so basa, è Para B sustene u flipping bidirezionale.