Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Installazione Ottica

Opx2

Installazione Ottica Opx2 hè una stallazione ottica chì esplora una relazione simbiotica trà natura è tecnulugia. Una relazione induve i patroni, a repetizione, è u ritmu descrizanu tramindui furmazioni naturali è operazioni di prucessi di computing. I stallamenti geometrii reclusivi, opacità momentanee è / o densità sò simili à u fenomenu di guidà da un campu di maize o spiegati in a tecnulugia mentre fighjenu u codice binariu. Opx2 custruisce geometria cumplessa è sfida a percezione di u voluminu è di u spaziu.

Un Apparecchiu Detachable Per L'educazione

Unite 401

Un Apparecchiu Detachable Per L'educazione Unisce 401: U duo perfetto per l'Educazione. Parlemu di travagliu in squadra. Cù un incredibilmente versatile designu 2-in-1, Unite 401 hè u dispusitivu ideale per studienti per l'ambienti di apprendimentu in cullaburazione. A cumminazione di una tavuletta è un quaderno furnisce a soluzione mobile più putente per l'Educazione, empowered da un design siguru mgseries à u prezzu più intelligente.

A Scala Ufficiale

Conceptual Minimalism

A Scala Ufficiale U designu interiore hè strisciatu à un minimalismu esteticu, ma micca funzionale. U spaziu di u pianu apertu hè enfatizatu da e linee pulite, grandi aperture vetrate chì permettenu un saccu di luce naturale in ghjornu, chì permettenu a linea è a pianura diventanu l'elementi strutturali è estetichi di basa. A mancanza d'anguli retti determinò a necessità di aduttà una vista più dinamica di u spaziu, mentre a scelta di una paleta di culori luminosa cumminata cù materiale è varietà texturali permette di spazii è funzione di l'unità. E finiture in cimentu ùn finite crescenu à e pareti per aghjunghje un cuntrastu trà u biancu-soffiu è u grigiu rossu.

Giardinu

Tiger Glen Garden

Giardinu U Tigre Glen Garden hè un giardinu di cuntemplazione custruitu in a nova ala di u Johnson Museum of Art. Hè ispirata da una parabola cinese, chjamata i trè Laughers di u Tigre Glen, in quale trè omi superanu e so differenze sectarie per truvà l'unità di amicizia. U giardinu hè stata cuncepita in un stile austeru chjamatu karesansui in u giapponese in quale una imagina di a natura hè creata cun un accunciamentu di pietre.

Rimudellazione Creativa

Redefinition

Rimudellazione Creativa U cuncettu di u prugettu era di mantene u cuntestu di a muntagna, senza emettà ricordi di rustica di e tipologie residenziali di muntagna prevalenti. Implicava un impurtante rinuvamentu di una casa tipica in muntagna. Tuttu u travagliu sia fattu in situ, aduprendu cum'è materiale di basi metallu, pinu di legno è agregati minerali, travagliu umanu è sapè fà. L'idea principale di daretu à quella era di lascià l'uggetti acquistà l'usu è u valore sentimentale dopu chì i pruprietarii li averianu trovu utili è familiari, quant'è à cuncepisce cù u putere trasformativu di e materie in mente.

Ristorante

100 Bites Dessert

Ristorante Facennu muzzicatu cum'è u tema di u disignu, i ritratti grafici, i mudelli di denti, i visuali di a testa di celebrità sò tutte e funzioni chjave aiutanu à stimulà i sapori gustativi di ogni cliente. Da u soffiu gràficu marrone è biancu fantasticu, à u muru super graficu biancu, à u muru di visualizazione di u produttu currettamente arricatu, inseme cù i 100 icone muzziche chì ripresentanu diverse decennii, un riccu sapore d'umore neru dissucia.