Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Orecchini È Anellu

Vivit Collection

Orecchini È Anellu Ispirata da e forme truvate in natura, a Collezione Vivit crea una percepzione interessante è curiosa da e forme allungate è di e linee turbinose. I pezzi di Vivit sò cumposti da foglii d'oru 18k gialli curvati cù placcatura di rodio neru nantu à a faccia esterna. L'arechje in forma di foglia circundanu l'arechje per chì i movimenti naturali creanu un ballu interessante trà u neru è l'oru - chì s'amuse è rivela l'oru giallu sottu. A sinuosità di e forme è l'attributi ergonomichi di sta cullizzioni presentanu un affascinante ghjocu di luce, ombre, lucente è riflessioni.

Lavabo

Vortex

Lavabo L'obiettivu di u cuncepimentu di vortici hè di truvà una nova forma di influenzà u flussu di l'acqua in lavabo per aumentà a so efficienza, cuntribuisce à a so sperienza d'utilizatore è migliurà e so qualità estetiche è semiotiche. U risultatu hè una metafora, derivata da una forma di vortice idealizata chì significa u drenaje è u flussu di l'acqua chì indicanu visualmente l'ughjettu in tuttu cum'è un lavabo funzionante. Questa forma cumbinata cù u tappettu, guida l'acqua in un caminu spirale chì permette a stessa quantità d'acqua per copre più terrenu, chì porta à u cunsumu d'acqua diminuitu per a pulizia.

Boutique & Showroom

Risky Shop

Boutique & Showroom Un negoziu risicu hè statu cuncepitu è creatu da smallna, un studio di disignu è una galleria vintage fundata da Piotr Płoski. U compitu hà postu parechji sfidi, postu chì a boutique si trova à u sicondu pianu di una casa tenente, manca di una finestra di vendita è hà una superficie di solu 80 mq. Quì ci hè venuta l'idea di radduppia l'area, utilizendu tramindui u spaziu nantu à u tettu, quant'è u spaziu di u pianu. Si ottene una atmosfera ospitale, accolta, ancu s'è i mobuli sò in realtà attaccati à u tettu. Un negoziu risicu hè cuncepitu contr'à tutte e regule (ancu sfida a gravità). Riflettisce pienamente u spiritu di a marca.

Orecchini È Anellu

Mouvant Collection

Orecchini È Anellu A Collezione Mouvant s'inspirava in certi aspetti di u futurisimu, cum'è l'idee di u dinamismo è a materializazione di l'immateriale presentati da l'artistu talianu Umberto Boccioni. L'arechje è l'anellu di a Collezione Mouvant presentanu parechji frammenti d'oru di dimensioni sfarenti, saldati in tale manera chì rializeghja una illusione di muvimentu è creanu diverse forme, secondu l'angolo chì si visualizza.

Vodka

Kasatka

Vodka "KASATKA" hè statu sviluppatu cum'è vodka premium. U disignu hè minimalistu, sia in forma di buttiglia sia in culori. Una buttiglia cilindrica simplice è una gamma limitata di culori (biancu, sfumaturi di grisgiu, neri) enfatizeghjanu a purezza cristallina di u pruduttu, è l'eleganza è u stilu di un approcciu graficu minimalista.

U Skate Per A Neve Suave È Dura

Snowskate

U Skate Per A Neve Suave È Dura U Skate Neve originale hè quì prisentatu in un disignu abbastanza novu è funziunale - in caoba di legnu duru è cù runners in acciaio inox. Un vantaghju hè chì i stivali tradiziunali di coghju cù un taccu ponu esse usi, è per quessa ùn ci hè micca esigenza per stivali speciali. A chjave per a pratica di u skate, hè a tecnica di legame faciule, postu chì u disegnu è a custruzione sò ottimizzati cun una bona cumminazione per larghezza è altezza di u patine. Un altru fattore decisivu hè a larghezza di i curri chì uttimizeghja u patinamentu di gestione nantu à a neve solida o dura. I corridori sò in azzaru inossidabile è dotati di viti incruciate.