Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'arte Visuale

Loving Nature

L'arte Visuale L'amore di a natura hè un prughjettu di pezzi d'arti chì aludanu l'amore è u rispettu di a natura, à tutti l'esseri viventi. Nantu à ogni quadru, Gabriela Delgado posa un enfasi speciale nantu à u culore, scegliendu currettamente elementi chì si mischinu cun l'armunia per ottene un finitu lussurevule ma simplice. A ricerca è u so autenticu amore per u disignu ci danu una capacità intuitiva per creà pezzi vibranti culuriti cù elementi spot chì varianu da u fantastico à l'ingenu. A so cultura è e so esperienze persunali configuranu e cumpusizioni in narrazioni visuali uniche, chì certamente belleranu ogni atmosfera cun natura è allegria.

U Rumanzu

180º North East

U Rumanzu "180º Nord-Est" hè una aventura narrativa di 90.000 parole. Narra a storia vera di u viaghju chì Daniel Kutcher hà fattu attraversu l'Australia, l'Asia, u Canada è a Scandinavia in u vaghjimu di u 2009 quandu avia 24 anni. , foto, carte, testo espressivu è video aiutanu à immersione u lettore in l'aventura è dà un megliu sensu di a propria sperienza persunale di l'autore.

A Fotoinstallazione

Decor

A Fotoinstallazione In un mudellu di ediferu chì vogliu dà pensieri à l'attornu di a realità, chì cunsideremu i nostri è vedemu cum'è una scenografia à un scenariu imaginatu. Un scenariu per natura occasionale è periculosu. Ciò chì si trova daretu o ciò chì succederà quandu i taglioli di decoru pò micca esse una apocalisse venuta ma a creazione di un novu prucessu. Una altra foto di ciò chì puderia accade quandu u spettaculu hè finitu.

U Cuncepimentu Di Teatru

Crossing the line

U Cuncepimentu Di Teatru Un monologu di ragiunamentu riguardanti a causa è l'effettu, ciò chì ci porta à impegnà in azioni, chì no aviamu cunsideratu pussibule. Situendu l'audienza intornu à un tavulinu circundatu, cum'è a corte di l'Europa, vulia creà una stanza induve l'audienza implica, interagisce è riflette nantu à a so propria parte in un cursu di avvenimenti.

Sedute Per I Piloti Di Transitu

Door Stops

Sedute Per I Piloti Di Transitu Door Stops hè una cullaburazione trà cuncettori, artisti, piloti è residenti di a comunità per cumpienu spazi pubblici trascurati, cum'è tappe di transitu è lotti vacanti, cù opportunità di sedia per fà a cità un locu più piacevule per esse. Disegnati per furnisce una alternativa più sicura è esteticamente piacevule à quella chì esiste attualmente, l'unità sò infuse di grandi display di arte pubblica incaricati da artisti lucali, facendu per una zona d'attesa facilmente identificabile, sicura è piacevule per i piloti.

U Cuncettu Di Disegnu Di Capelli È Un Cuncettu

Hairchitecture

U Cuncettu Di Disegnu Di Capelli È Un Cuncettu HAIRCHITECTURE risultati da una associazione trà un parrucchiere - Gijo, è un gruppu di architetti - FAHR 021.3. Motivatu da a Capitale Europea di a Cultura in Guimaraes 2012, prupongenu una idea per unisce dui metodologii creativi, Architecture & Hairstyle. Cù u tema di l'architettura brutalista u risultatu hè una incredibile nuvola di capelli chì denota un capelli di trasfigurazione in cumunione assoluta cù strutture architettoniche. I risultati presentati sò di natura grassa è sperimentale cun una forte interpretazione cuntempuranea. U travagliu in squadra è a cumpetenza sò stati cruciali per fà una volta un capelli apparentemente ordinariu.