Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'orchestra Di L'oratori

Sestetto

L'orchestra Di L'oratori Un inseme orchestrale di parlanti chì sunanu inseme cum'è veri musicanti. Sestetto hè un sistema audio multicanale per riproduce tracce di strumenti individuali in altoparlanti separati di diverse tecnulugie è materiali dedicati à a cassa sonora specifica, trà calcestruzzi puri, tavule di risonanza di legnu risonanti è corne di ceramica. U mischju di e tracce è di e parti torna à esse fisicamente à u locu di l'ascoltu, cum'è in un veru cuncertu. Sestettu hè l'orchestru di camara di a musica arregistrata. Sestetto est directement auto-produit par ses designers Stefano Ivan Scarascia et Francesco Shyam Zonca.

Caffè

Perception

Caffè Stu picculu caffè in legnu caldu è situatu à l'angulu di u crucivia in un quartieru tranquillu. A zona di preparazione aperta centralizata face una sperienza pulita è larga di e prestazioni di u barista à i visitatori in ogni locu chì u sediu di u bar o u sediu di tavola in un caffè. L'ughjettu di u tettu chjamatu "Arburu ombreggiante" parte da u fondu di a zona di preparazione, è copre a zona di u cliente per fà tutta l'atmosfera di stu caffè. Dà un effettu spaziale insolitu à i visitatori è diventa ancu un mezu per e persone chì volenu esse persu in penseru cù sapori caffè.

Sedia Di Giardinu Pubblica Esterna

Para

Sedia Di Giardinu Pubblica Esterna Para hè un inseme di sedie publiche all aperto pensate per furnisce una flessibilità ridutta in ambienti esterni. Un inseme di sedie chì hà una forma unicamente simmetrica è si svia totalmente da l'equilibriu visuale inerente di u cuncepimentu di sedia convenzionale Ispiratu da una forma simplice di altalena, questu inseme di sedie à l'aria hè audace, mudernu è accoglie interazione. Tramindui cù un fondu pisatu pesante, Para A sustene a rotazione 360 intornu à a so basa, è Para B sustene u flipping bidirezionale.

A Tavula

Grid

A Tavula A Griglia hè una tavula cuncepita da un sistema di rete chì hè stata ispirata da l'architettura tradiziunale cinese, induve un tippu di struttura in legnu chjamatu Dougong (Dou Gong) hè adupratu in varie parti di un edifiziu. Per l'usu di a struttura tradiziunale in legnu incruchjatu, l'assemblea di a tavula hè ancu u prucessu di amparà nantu à a struttura è sperimentà a storia. A struttura di supportu (Dou Gong) hè fatta di parti modulari chì ponu esse facilmente smuntate in bisognu di almacenamentu.

Serie Di Mobili

Sama

Serie Di Mobili Sama hè una seria di mobuli autentichi chì furnisce funzionalità, sperienza emotiva è unicità attraversu e so forme minime, pratiche è un forte effettu visuale. L'ispirazione culturale tracciata da a puesia di i costumi vorticosi purtati in e cerimonie Sama hè reinterpretata in u so cuncepimentu attraversu un ghjocu di geometria conica è tecniche di curvatura di metalli. A postura sculturale di a serie hè cumbinata cù simplicità in materiali, forme è tecniche di produzzione, per offre funziunale & amp; benefici estetichi. U risultatu hè una seria di mobuli muderni chì furnisce un toccu distintivu à i spazii di vita.

Anellu

Dancing Pearls

Anellu E perle danzanti trà e onde ruggenti di u mare, hè u risultatu di l'ispirazione da l'oceanu è e perle è hè un anellu di mudellu 3D. Questu anellu hè cuncipitu cù una cumminazione di oru è perle culurite cù una struttura speciale per implementà u muvimentu di e perle trà e onde ruggenti di l'oceanu. U diametru di a pipa hè statu sceltu in una bona dimensione chì rende a cuncezzione abbastanza robusta da fà u mudellu fabbricabile.