Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Calendariu

Calendar 2014 “Botanical Life”

Calendariu A Vita Botanica hè un calendariu chì evidenzia a bella vita di a pianta in una sola foglia. Apertura u fogliu è pusatu nantu à a basa per prufittà di una varietà di pop-ups pop-up. Disegni di qualità anu u putere di mudificà spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati aduprendu u cuncettu di Vita cun Design.

A Carta Di Messageria

Pop-up Message Card “Leaves”

A Carta Di Messageria E foglie sò carte di messageria cù motivi di a foglia pop-up. Illuminate i vostri messagi cun un toccu spressivu di u verde di a stagione. Veni in un set di quattru carte sfarenti cù quattru buste. Disegni di qualità anu u putere di mudificà spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati aduprendu u cuncettu di Vita cun Design.

A Broche

Chiromancy

A Broche Ogni persona hè unicu è originale. Questu hè evidenti ancu in i mudeli nantu à i nostri ditte. E linee disegnate è i segni di e nostre mani sò ancu abbastanza uriginali. Inoltre, ogni persona hà una gamma di pietre, chì sò vicinu à elli in qualità o cunnessi à l'avvenimenti persunali. Tutte queste funziunalità dà un osservatore pensativu tanti istruttivi è attrattivi, chì permettenu di creà ghjuvelli persunalizati basati nantu à queste linee è segni di cose individuali. Stu tipu d'ornamentu è ghjuvelli - formanu u vostru Codice Artale Persunale

Calendariu

Calendar 2014 “ZOO”

Calendariu U kit di artisgiani di u ZOO hè facilitu per assemblà. Nisuna cola o forbici necessarie. Aghjunghjite cunghjuntendu parti cun listessa marca. Ogni animali sarà un calendariu di dui mesi. Disegni di qualità anu u putere di mudificà spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati aduprendu u cuncettu di Vita cun Design.

Pruduzzione / Postproduzione / Trasmissione

Ashgabat Tele-radio Center ( TV Tower)

Pruduzzione / Postproduzione / Trasmissione Ashgabat Tele - Radio Center (TV Tower) hè un edifiziu monumentale, altu 211 m, situatu in periferia meridionale di Ashgabat, capitale di Turkmenistan, nantu à una collina 1024 m, sopra u livellu di u mare. A Torre di TV hè u centru principalu per a produzzione di radio è di prugramma TV, a postproduzione è a radiodifusione. È hè unu di i meglii esempi di tecnulugia digitale di punta à l'arte. A Torre TV hà fattu u Turkmenistan un pioneru in a radiodifusione terrestre HD in Asia. A Torre TV hè u più grande investimentu tecnologicu di l'ultimi 20 anni in trasmissione.

Loader Di Ruote

Arm Loader

Loader Di Ruote Un carricatore chì funziona soprattuttu per terreni irregulari pò causà u cunduttore chì riesce una malatia di muvimentu severa è ancu pruvucà stanchezza rapida. Tuttavia, u "CARRER ARM" permette di ricunnosce i punti di coordenate in terra è aiuta u sediu di u cunduttore per esse stabile è micca andendu. Dunque, aiuta u cunduttore à ùn senti micca stancu è li permette di fà u so travagliu in modu sicuru.