Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Poltrona

Baralho

Poltrona A poltrona Baralho hà un disegnu cuntimpuraniu impressiunante cumpostu da forme pure è linee rette. Fatta di pieghe è saldature nantu à u piattu di aluminiu spazzulatu, sta poltrona si distingue per a so curretta chì sfida a forza di u materiale. Hè capace di riunisce, in un solu elementu, a bellezza, a ligerezza è a precisione di e linee è l'anguli.

A Tenda Flagship

Lenovo

A Tenda Flagship Lenovo Flagship Store hà per scopu di rinfurzà a maghjina di a marca dendu à l'audienza una piattaforma per cunnette e interagisce cù a vita, u serviziu è l'esperienza creata in-store. U cuncettu di cuncepimentu hè cuncepitu basatu annantu à a missione per effettuà una transizione da u fabricatore di i dispositi informatici à una marca di punta trà i fornituri di l'elettronica di i cunsumatori.

Etichetta Vinu

5 Elemente

Etichetta Vinu U disignu di "5 Elemente" hè u risultatu di un prughjettu, induve u cliente hà fattu fiducia à l'agenzia di disignu cù piena libertà di spressione. U puntu culminante di stu disignu hè u caratteru rumanu "V", chì riprisenta l'idea principale di u pruduttu - cinque tippi di vinu intrecciati in un mischju unicu. U carta speciale aduprata per l'etichetta è ancu l'alloghju strategicu di tutti l'elementi grafici pruvucanu u putenziale cunsumadore per piglià a buttiglia è spinghja in e so mani, toccu, ciò chì certamente fa una impressione più profonda è rende u disegnu più memorabile.

Imballaggi Per Bevande Bachi

Coca-Cola Tet 2014

Imballaggi Per Bevande Bachi Per creà una serie di latte Coca-Cola chì sparghjenu milioni di T wishest desideri in tutta a nazione. Avemu aduprà u simbulu Tết di Coca-cola (Uccelli Swallow) cum'è u dispusitivu per furmà questi brami. Per ogni lattina, centinaie di cinghuli disegnati à a mano sò stati artigianali è disposti cun cura intornu à un script persunalizatu, chì inseme formanu una seria di brami vietnamiti significanti. "An", significa Paci. "Tài" significa Successu, "Lộc" significa Prosperità. Queste parolle sò largamente scambiate in tutta a festa, è adornate tradiziunalmente i decoru Tết.

Sistema Di Tavuleria Aperta

Osoro

Sistema Di Tavuleria Aperta U caratteru innovativu di OSORO hè di cunghjilla a qualità di porcellana vitrificata di alta qualità è a so tipica pelle lucida di colore ivory cù a funzione adatta per a conservazione di l'alimentariu in u frigorifero o u congelatore è per a cucina cù un fornu à vapore o micru. A forma simplice è modulare cù i so diversi elementi ponu accumpagnate per risparmià spaziu, cumminatu è chiusu flexibile cù un O-Sealer o O-Connettore in silicone multi-culore in modu chì l'alimentariu si mantene bè sigillatu. OSORO pò esse usatu universalmente eliminendu a necessità di a nostra vita di ogni ghjornu.

Una Serie Limitata Di Vini Exclusivi

Echinoctius

Una Serie Limitata Di Vini Exclusivi Stu prughjettu hè unicu in parechji modi. U disignu avia da riflette u caratteru unicu di u pruduttu in quistione - vinu di autore exclusivu. Oltre, ci era un requisitu di cumunicà u significatu prufondu in nome di u pruduttu - superlativu, solstiziu, cuntrastu trà notte è ghjornu, neru è biancu, apertu è oscuru. U disignu avia l'intenzione di riflette u sicretu ammucciatu in a notte: a bellezza di u celu di notte chì ci stupisce assai è u ghjuvatu misticu oculatu in i custellazioni è u Zodiac.