Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Lampada À Colgante Led

Stratas.07

Lampada À Colgante Led Cù un altu processamentu è eccellenza in ogni dettagliu ci sforzemu di creà un disignu simplice, limpiu è intemporal. In particulare a Stratas.07, cù a so forma perfettamente simmetrica, hè assolutamente seguita e regule di questa specificazione. U modulu LED integratu di Xicato XSM Artist Series hà un Indice di Rendering di Colore> / = 95, una luminosità di 880lm, una putenza di 17W, una temperatura di culore di 3000 K - biancu caldu (2700 K / 4000 K disponibile su richiesta) . A vita di i moduli LED hè dichjarata da u pruduttore cù 50 000 ore - L70 / B50 è u culore hè coherente durante a vita (1x2 passu MacAdams sopra a vita).

Calendariu

calendar 2013 “Rocking Chair”

Calendariu A Catedra di Rocking hè un calendariu di desktop freestanding in a forma di una sedia in miniatura. Seguitate a guida per assemblà una sedia chì si batteghja in avanti è in avanti cum'è un veru. Visualice u mese currentu nantu à a sedia, è u mese prossimu nantu à u sediu. Vita cun Disegnu: I disigni di qualità anu u putere di mudificà u spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati cun u cuncettu di "Vita cun u Disignu".

Bicicletta Elettrica

ICON E-Flyer

Bicicletta Elettrica ICON è Vintage Electric cullabburavanu à cuncepisce sta bicicletta elettrica intemporal. Cuncepitu è custruitu in California in pocu voluminu, l'ICON E-Flyer combina con design vintage cù funziunalità moderna, per creà una soluzione di trasportu persunale distinta è capace. I caratteristiche includenu un intervallu di 35 milla, una velocità massima 22 MPH (35 MPH in modu di corsa!), È un tempu di carica di duie ore. Connettore USB esternu è puntu di cunnessione di carica, frenatura regenerativa, è cumpunenti di a più alta qualità in tuttu. www.iconelectricbike.com

Calendariu

calendar 2013 “Town”

Calendariu A Cità hè un kit di carta per artigiani con parti che ponu esse riuniti liberamente in un calendariu. Uniscite edifizii in diverse forme è amassi piacè di creà a vostra cità assai. Vita cun Disegnu: I disigni di qualità anu u putere di mudificà u spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati cun u cuncettu di "Vita cun u Disignu".

Fighjate

Ring Watch

Fighjate U Ring Watch riprisenta a simplificazione massima di un orologio tradiziunale attraversu a so eliminazione di numeri è mani in favore di i dui anelli. Stu disegnu minimalista furnisce un look simplice è simplice chì si marita perfettamente cù l'estetica interessante di l'orologio. A curona di a firma sempre furnisce un mezzu efficau per cambià l'ora mentre a so pantalla di e-ink oculta mostra i bandi di culore vivaci cù una definizione eccezziunale, ultimamente mantenendu un aspettu analogicu, mentre chì furnisce ancu una vita più larga di a batteria.

Bancu Urbanu

Eternity

Bancu Urbanu Un bancu di dui sedi fattu di pietra liquida. Duie unità robuste offrenu una sperimentazione di sedute còmode è abbracciate in u stessu tempu, curanu di a stabilità di u sistema. I terminazioni di u bancu sò posizionati in tale manera chì neutralizeghja u più pocu muvimentu. Hè un bancu chì rispetta a infrastruttura esistente di un ambiente urbanu. Una installazione faciule in situ hè introdutta. Anchorage ùn puntu più, solu abbandunate è scurdate. Attenzione, l'Eternità hè vicinu. oh iè.