Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Stoltu

Ane

U Stoltu U sillò Ane hà slats solidi di legnu in legnu chì pare chì flottanu armoniosu, ma indipindentemente da e gambe di legnu, sopra u quadru di azzaru. U designer hà dichjaratu chì u sediu, artigianalmente fatturatu in legnu ecologicu certificatu, hè furmatu per l'usu unicu di parechje pezzi di una forma di legnu posizionati è tagliati di manera dinamica. Quandu pusatu annantu à u scaffale, u ligeru aumentu di l'angolo in u spinu è l'anguli di rivolti annantu à i lati sò finiti da un modu chì furnisce una posizione naturale, confortable à pusà. U segrettu Ane hà ghjustu u bonu gradu di cumplessità per creà un finitu eleganti.

U Set Di Caffè

Riposo

U Set Di Caffè U disignu di stu serviziu era inspiratu da duie scole di u principiu di u XXu seculu a Bauhaus tedesca è l'avanguardia russa. Stretta geometria dritta è funziunalità ben pensata currisponde pienamente à u spiritu di i manifesti di quelli tempi: "ciò chì hè cunvenutu hè bellu". À u listessu tempu dopu à i tendenzi muderni, u designer combina dui materiali cuntrastanti in stu prughjettu. A porcellana di latte classicu biancu hè cumplementata da tappe brillanti fatte da scorcia. A funzionalità di u disignu hè sustinuta da manichi simplici, convenienti è l'usabilità generale di u furmulariu.

Mobili Plus Fan

Brise Table

Mobili Plus Fan Brise Table hè pensatu cun un sensu di rispunsabilità per u cambiamentu climaticu è una vuluntà di aduprà fan piuttostu da i climatizzatori. Invece di soffia venti forti, si concentra à sentu frescu circulando l'aria ancu dopu avè sbulicatu l'aria climatizzata. Cù Brise Table, l'utilizatori ponu uttene qualchì ghjallu è aduprate cum'è tabella laterale à u stessu tempu. Inoltre, permeate l'ambiente bè è face u spaziu più bellu.

U Tavulinu

Cube

U Tavulinu U disignu era ispiratu da e sculture geometriche di Golden Ratio è Mangiarotti. A forma hè interattiva, offre à l'utilizatori diverse cumminazzioni. U disignu hè custituitu da quattru tavulini di diverse dimensioni è un pouf allinatu intornu à a forma di cube chì hè un elementu d'illuminazione. L'elementi di u disignu sò multifunzionali per risponde à i bisogni di l'utilizatori. U pruduttu hè pruduttu cù materiale Corian è plywood.

U Stoltu

Ydin

U Stoltu U sillaghju Ydin pò esse muntatu da sè stessu, senza utilizà arnesi speciale, grazia à un sistema simplice di interblucciu. I 4 piedi identici ùn sò micca posti in ordine particulare è u sediu di cimentu, agisce cum'è a chjave, mantene tuttu in u locu. I piedi sò fatti cù schernu di legnu chì venenu da un fabricatore di scale, facilmente macchinati usendu tecniche tradiziunali di a legnu è infine oliate. U sediu hè simpricamente furmatu in cemento UHP rinfurzatu di fibre durabile. Solu 5 parte disociabile per esse pianificate è pronte per esse spedite à i clienti finali, hè un altru argumentu di sustenibilità.

U Trolley Di Furmagliu Chilatu

Coq

U Trolley Di Furmagliu Chilatu Patrick Sarran hà creatu u trolley di furmagliu Coq in 2012. L'estrania di stu articulu rossu excita a curiosità di i pranzi, ma ùn sbaglià micca, questu hè principalmente un strumentu di travagliu. Chistu è uttenuta per mezu di una struttura stilizzata di vernice verniciata da una cloche cilindrica laccata rossa chì pò esse pandata à u latu per rivela un assortimentu di furmagliu maturatu. Aduprendu u manicu per spustà u carrettu, apre a scatula, scorrendu u pianu per fà un spaziu per u platu, rotendu stu discu per tagliate porzioni di furmagliu, u camerier pò sviluppà u prucessu in un pezzu di l'arte di performance.