Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Scala

U Step

Scala A scala U Step hè furmata da intercalendu dui pezzi di profili quadrati in forma di u cù dimensioni diverse. In questu modu, a scala diventa autoportante sempre chì e dimensioni ùn superanu u limitu. A preparazione in anticipu di questi pezzi furnisce cunvenzione di assemblea. L'imballazione è u trasportu di questi pezzi dritti sò ancu simplificati assai.

Scala

UVine

Scala A scala in spirale UVine hè furmata da interblocche profili di forma di U è V in modu alternativu. In questu modu, a scala diventa autoportante postu chì ùn hà micca bisognu di un polu centru o supportu perimetru. Per via di a so struttura modulare è versatile, u disignu porta facilità in tutta a fabricazione, in imballaggio, in trasportu è in installazione.

E-Bike Di Lignu

wooden ebike

E-Bike Di Lignu L'impresa di Berlinu Aceteam hà creatu a prima bicicletta elettronica in legno, u compitu era di custruì in modu ecologicu. A ricerca di un cumpagnu di cuuperazione cumpetente hè stata riescita cù a Facultà di Scienza è Tecnulugia di u Legnu di l'Università Eberswalde per u Sviluppu Sostenibile. L'idea di Matthias Broda hè diventata realità, cumminendu a tecnulugia CNC è a cunniscenza di u materiale di lignu, l'E-Bike in legno hè natu.

A Luce Di Tavulinu

Moon

A Luce Di Tavulinu Questa luce juca un rolu attivu per accumpagnà a ghjente in un spaziu di travagliu da a matina à a notte. Hè statu cuncepitu cù l'omi chì travaglianu in mente. U filu pò esse cunnessu à un urdinatore laptop o un bancu di energia. A forma di a luna era fatta di trè quarti di un cercolu cum'è un icona chì cresce da una maghjina di terrenu fatta di quadru inox. U mudellu di a superficie di a luna ricorda a guida di sbarcu in un prughjettu di u spaziu. U parcorsu pare una scultura in a luce di u ghjornu è un strumentu liggeru chì rende a tensione da u travagliu di notte.

Luci

Louvre

Luci A luce di u Louvre hè una lampa di mesa interattiva ispirata da a luz di u sole greca estiva chì passa facilmente da persiane chjuse da Louvres. Hè custituitu da 20 anelli, 6 di schernu è 14 di Plexiglas, chì cambianu l'ordine cun una manera ghjucativa in modu di trasfurmà a diffusione, u voluminu è l'estetica finale di a luce secondu e preferenze è i bisogni di l'utilizatori. A luce passa à traversu u materiale è provoca diffusioni, cusì nisuna ombre ùn apparisce nantu à sè stessu nè nantu à e superfici intornu à questu. Anelli cù diverse altezze dà l'oppurtunità di cumminazioni interminabile, persunalizazione sicura è cuntrollu tutale di a luce.

Lampa

Little Kong

Lampa Little Kong hè una serie di lampade ambientali chì cuntene una filosofia orientale. L'estetica orientale presta grande attenzione à a relazione tra virtuale è attuale, piena è vacua. Oculare i LED sottumessi in u polu di metallu ùn solu assicura u viotu è a purezza di u paragone, ma ancu distingue Kong da altre lampade. I cuncettori anu scupertu a nave fattibile dopu più di 30 volte esperimenti per presentà a luce è diverse texture perfettamente, chì permette una sperienza luminosa sorprendente. A basa sustene a carica wireless è pussede un portu USB. Pò esse attivatu o disattivatu solu sventulendu e mani.