Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
I Zuccheri

Two spoons of sugar

I Zuccheri Avè u tè o beie caffè ùn hè micca solu per stende una volta a sete. Hè una ceremonia di indulging è spartera. Adding sugar in u vostru caffè o tè puderia esse faciule quant'è ricordate i Numeri Rumani! Sia bisognu di una sola cucchiara di zuccheru o duie o trè, avete solu di sceglie unu di i trè numeri fatti da u zuccheru è pozzarli in a vostra bevanda calda / fredda. Una sola azzione è u vostru scopu hè risoltu. Nisuna cucchiara, nè misura, vene cusì simplice.

Toilette Per I Cani

PoLoo

Toilette Per I Cani U PoLoo hè una toilette automatica per aiutà i cani poo in pace, ancu quandu u clima hè pessimu fora. In l'estiu di u 2008, durante una vacanza in vela cù i 3 cani di famiglia Eliana Reggiori, un marinu qualificatu, hà ideatu u PoLoo. Cù u so amicu Adnan Al Maleh hà pensatu qualcosa chì aiutarà micca solu a qualità di vita di i cani, ma ancu per migliurà à quelli pruprietari anziani o disabili è incapaci di esce da a casa in l'invernu. Hè automaticu, evitate l'odore è faciule d'utilizà, trasportate, pulite è ideali per quelli chì campanu in appartamenti, per autore di autocaravani è barche, hotel è resorts.

Birdhouse

Domik Ptashki

Birdhouse A causa di u monotonu stile di vita è a mancanza d'interaczione sustenibile cù a Natura, una persona vive in un statu di rottura constante è insatisfaczione interna, chì ùn li permettenu micca di godiri a vita à u massimu. Pò esse fissatu allargendu e fruntiere di percepzione è acquistendu una nova sperienza d'interazzione Human-Natura. Perchè l'acelli? U so cantu afecta positivamente a salute mentale umana, ancu l'uccelli pruteghjanu l'ambiente da i pesti insetti. U prugettu Domik Ptashki hè una oppurtunità per creà vicini utili è di pruvà à pruvà u rolu d'ornitologu per osservà e curazioni di l'uccelli.

Robot Di Cura Di Animali Domestici

Puro

Robot Di Cura Di Animali Domestici L'ughjettu di u cuncettore era di risolve prublemi in a cria di cani di 1 persone. I disordini d'ansietà è i prublemi fisiologichi di l'animali canini sò radicati da un periodu prolongatu di assenza di i caretakers. A causa di i so picculi spazi viventi, i curriri anu sparte un ambiente di vita cù l'animali di cumpagnie, chì causanu prublemi sanitarii. Ispiratu da i punti di u dulore, u designer hà sappiutu cun un robot di cura chì 1. ghjoca è interagisce cù l'animali cumpagni lampendu dolci, 2. purifica e polveri è crumbs dopu à l'attività interni, è 3. prende odori è capelli quandu l'animali cumpagni piglianu. riposa.

U Modulu Di Mobili Felinu

Polkota

U Modulu Di Mobili Felinu Se avete un gattu, avete probabilmente avutu almenu dui da questi trè prublemi mentre sceglia una casa per ella: mancanza di estetica, sustenibilità, è comodità. Ma questu modulu pendente risolve sti prublemi cumminendu trè fatturi: 1) Disegnu di u Minimalismu: simplicità di forma è variabilità di u disignu di u culore; 2) Ecologicu: i resi di legnu (serratura, tagliola) sò sicuri per a salute di u ghjattu è di u pruprietariu; 3) Universalità: i moduli sò cumminati cù l'altri, chì permettenu di creà un appartamentu di gattu separati à l'internu di a vostra casa.

U Collu Di Cane

Blue

U Collu Di Cane Questu hè micca solu un Colu di Cane, hè un Collare di Cani cù un collar detachable. Frida hè aduprendu coghju di qualità cù latte solidu. Quandu hà cuncepitu questu pezzu hà avutu da cunsiderà un modu simplice è sicuru di attaccà u collarinu mentre u cane porta u collu. U collu duverebbe ancu avè una sensazione luxosa senza u collar. Cù questu disignu, un collarino rimovibile, u pruprietariu pò adornà u so cane quandu vulete.