Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Anellu Di Diamante

The Great Goddess Isida

Anellu Di Diamante Isida hè un anellu d'oru di 14K chì scorri nantu à u to ditte per creà un aspettu incantevule. A facciata di l'anellu Isida hè adornata cù elementi unichi cum'è diamanti, ametiste, citrine, tsavorite, topazi è cumplementati cù oru biancu è giallu. Ogni pezzu hà u so propiu materiale specificatu, chì a facenu unica di una. Inoltre, a facciata plana di vetru nantu à e gemme in fette riflette diverse raghji di luce in diversi ambienti, aghjunghjendu un caratteru esclusivu à l'anellu.

U Collarellu

Scar is No More a Scar

U Collarellu U disignu hà una storia dolorosa drammatica darrere. Hè stata ispirata da a mo cicatrice inolvidabile in u mo corpu chì era brusgiatu da un forte focu artificiale quandu aghju 12 anni. Dopu à pruvà à copre cun un tatuatu, u tatuatore m'hà avvistatu ch'ella fussi peggiu per copre u spaventu. Tuttu u mondu hà a so cicatrice, ognunu hà a so storia o storia storica inolvidabile, a megliu soluzione per a guariscenza hè di amparà cumu fà affruntà è fermamente superala invece di copre o pruvà per scappà da ellu. Dunque, speru chì e persone chì portanu i mo gioielli possu senti più forti è più pusitivi.

U Reloji Cunnessu

COOKOO

U Reloji Cunnessu COOKOO ™, u primu smartwatch di u mondu di design chì combina un muvimentu analogicu cù un display digitale. Cù un disignu icònicu per e so linee ultra pulite è e so funzionalità intelligenti, u sguardu mostra notifiche preferite da u vostru smartphone o iPad. Grazie à l'utilizatori di COOKOO App ™ si mantene u cuntrollu di a so vita cunnessa, scegliendu quale notificazioni è avvisi volenu riceve dirittu à a so polsa. Pulsendu u buttone COMMAND persunalizatore permetterà a attivazione remota di a càmera, a riproduzione di musica à cuntrollu remota, un cuntrollu Facebook cù un buttone è parechje altre opzioni.

Casu Laptop

Olga

Casu Laptop Un casu laptop cù striscia speciale è speciale chjappà un altru sistema di case. Per u materiale aghju pigliatu cuir reciclatu. Ci hè parechje culore di tutti eranu ognunu pò cullà u so propiu. U mo scopu era di fà un casu portatile chjaru, interessante, induve hè facilmente chage u sistema di cura è induve puderete fissare un altru casu sè duvete portà per Mac exam pro book è Ipad o mini Ipad cun voi. Pudete purtà un ombrello o un giurnale sottu u casu cun voi. Facile casu mudificabile per ogni dumanda di ogni ghjornu.

Impermeabile

UMBRELLA COAT

Impermeabile Stu impermeabile hè una cumminazzioni di un mantellu di pioggia, un ombrello è una camicia impermeable. Sicondu e cundizioni climatichi è a quantità di piova pò esse adattatu à livelli di prutezzione differenti. A so funzione unica hè chì combina impermeabile è ombrello in un elementu. Cù u "impermeable impermeable" e vostre mani sò liberi. Inoltre, pò esse perfettu per attività sportivi cum'è andendu in bicicletta. In più in una strata affullata ùn vi ne falà in altri ombrelli mentre u cappellu-umbrella si estende sopra i spalle.

Anellu

Doppio

Anellu Questa hè una gioia eccitante di natura mistica. "Doppio", in a so forma spirali, viaghja in duie direzzione simbolizzendu u tempu di l'omi: u so passatu è u so avvene. Porta l’argentu è l’oru chì riprisentanu u sviluppu di e virtù di u spiritu umanu in tutta a so storia in Terra.