Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Trench Coat

Renaissance

Trench Coat Amore è versatilità. Una bella storia stampata in u tessulu, sartura è cuncettu di sta trench'coat, à fiancu di tutte l'altre ropa di a cullizzioni. L'unicità di sta pezza hè di sicuru u disegnu urbanu, toccu minimalisticu, ma ciò chì hè veramente sorprendente quì, pò esse piuttostu a so versatilità. Basta chjude i vostri ochji, per piacè. Prima, duvete vede una persona seria chì vai à u so travagliu seriu..blue. Avà, scuzzulate a testa, è ghjustu davanti à voi vi vede un mantellu trench blu scrive, cù qualchi pensamentu magneticu nantu à questu. Scrittu da una manu. Cù amore, Reprobable!

Occhiali Plegable

Blooming

Occhiali Plegable U disegnu d'occhiali di Sonja hè statu ispiratu da fiori fiuriti è primi quadri spettaculari. Combinendu e forme organiche di a natura è l'elementi funziunali di i quadri di spettaculi, u designer hà sviluppatu un elementu cunvertibile chì pò esse manipulatu facilmente dendu parechji sfarenti. U pruduttu hè statu ancu cuncepitu cù una pussibilità pratica di plegamentu, pigliandu menu spaziu pussibule in u saccu di i trasportatori. I lenti sò pruduciati da plexiglass tagliatu laser cù stampe di fiori di Orchide, è i quadri sò fatti manualmente cù u latte placcatu d'oru 18k.

Arechje Multifunzionale

Blue Daisy

Arechje Multifunzionale Daisy's sò fiori compositi cù dui fiori cumminati in una, sezione interna è una sezione petale esterna. Simbulizeghja l'intrecciamentu di duie rappresentante l'amore veru o u ligame finale. U disignu si fonde in l'unicità di a fioritura di margherita permettendu à u portatore di portà a Margarita Blu in parechje manere. L'scelta di zaffiri blu per i petali sò di enfatizà l'ispirazione per a speranza, u desideriu è l'amore. Sapphires gialli scelti per u petale di u fiore centrale inglobanu l'usatore per sente un sensu di gioia è d'orgogliu chì dà l'usatore serenità cumpletu è cunfidenza in a visualizazione di l'eleganza.

U Pendant

Eternal Union

U Pendant L'Unione Eterna di Olga Yatskaer, un storicu prufessiunale chì hà decisu di seguità una nova carriera di un designer di gioielli, pare simplice ma pienu di significatu. Certi anu truvatu in ellu un toccu di ghjuvelli celtichi o ancu un nodo di Herakles. U pezzu rapprisenta una forma infinita, chì paria dui forme interconnesse. Questu effettu hè creatu per mezu di e linee simili di griglia incisa nantu à u pezzu. In altre parolle - i dui sò uniti inseme cum'è una, è l'unica hè una unione di i dui.

Cullezzione Di Ghjuvelli

Ataraxia

Cullezzione Di Ghjuvelli Cumminendu cù a moda è a tecnulugia avanzata, u prughjettu hà da scopu di creà pezzi di ghjuvelli chì ponu fà i vechji elementi gotici in un novu stilu, discutendu u putenziale di e tradiziunale in u cuntestu cuntempuraneu. Cù l'interessu in u modu in chì a vibrazione gotica influenza l'audienza, u prughjettu prova di pruvucà una sperienza individuale unica per mezu di l'interazione ghjucatuosa, esplorendu a relazione trà designu è purtatori. Pietre gemme sintetiche, cum'è un materiale più bassu di impronta ecunomica, sò stati tagliati in superfici inusualmente piane per arricà i so culori nantu à a pelle per migliurà l'interazzione.

Collier

Eves Weapon

Collier L'arma di Eve hè fatta di 750 caratteri rosa è oru biancu. Contene 110 diamanti (20.2ct) è compone di 62 segmenti. Tutti elli anu dui apparizioni completamente sfarenti: In vista laterale i segmenti sò in forma di manzana, in vista superiore linee in forma di V si pò vedà. Ogni segmentu hè divisu in laterale per creà l'effettu di carica di primavera chì tenenu i diamanti - i diamanti sò mantenuti a tensione solu. Questu vantaghju enfatizà a luminosità, a brillantezza è maximizeghja a radiante visibile di u diamante. Permette un disegnu estremamente chjaru è chjaru, malgradu a dimensione di u collar.