Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Orecchini È Anellu

Vivit Collection

Orecchini È Anellu Ispirata da e forme truvate in natura, a Collezione Vivit crea una percepzione interessante è curiosa da e forme allungate è di e linee turbinose. I pezzi di Vivit sò cumposti da foglii d'oru 18k gialli curvati cù placcatura di rodio neru nantu à a faccia esterna. L'arechje in forma di foglia circundanu l'arechje per chì i movimenti naturali creanu un ballu interessante trà u neru è l'oru - chì s'amuse è rivela l'oru giallu sottu. A sinuosità di e forme è l'attributi ergonomichi di sta cullizzioni presentanu un affascinante ghjocu di luce, ombre, lucente è riflessioni.

Orecchini È Anellu

Mouvant Collection

Orecchini È Anellu A Collezione Mouvant s'inspirava in certi aspetti di u futurisimu, cum'è l'idee di u dinamismo è a materializazione di l'immateriale presentati da l'artistu talianu Umberto Boccioni. L'arechje è l'anellu di a Collezione Mouvant presentanu parechji frammenti d'oru di dimensioni sfarenti, saldati in tale manera chì rializeghja una illusione di muvimentu è creanu diverse forme, secondu l'angolo chì si visualizza.

Anellu

Moon Curve

Anellu U mondu naturali hè in muvimentu constante postu chì si equilibra entre l'ordine è u caosu. Un bonu disignu hè creatu da a stessa tensione. A so qualità di forza, bellezza è dinamisimu deriva da a capacità di l'artista per stà aperta à questi opposti durante l'attu di creazione. A pezza finita hè a somma di innumerevule scelte chì l'artistu face. Tuttu u pensamentu è nisun sentimentu resultarà in un travagliu chì hè duru è friddu, mentri tuttu sintimentu è nisun cuntrollu ùn rende micca travagliu chì ùn riesce à sprimesi. L'intercordazione di i dui serà spressione di u ballu di a vita stessa.

U Vestitu

Nyx's Arc

U Vestitu Quandu a luce penetra à traversu i finestri cù un fine fine, pruduverà un livellu d'illuminazione estetica, illuminazione per portà e persone in a stanza quandu u misteriosu è tranquillu a mente, cum'è u Nyx cun misteriosu è silenzioso, l'usu di tessuti laminati è tortu à stantà tale interpretazione di bellezza.

U Collarellu

Extravaganza

U Collarellu Un elegante collier inspiratu da ruffs, antichi decori di u collu chì pudete vede nantu à parechji belli dipinti di u XVIu è XVII seculu. Caratterizatu da un disegnu mudernu è cuntempuraniu, simplificendu u tipicu stile ruffs cercandu di fà lu mudernu è cuntimpuraniu. Un effettu sofisticatu chì dà eleganza à quellu chì porta, aduprendu culori neri o bianchi permette una multiplicità di cumminazzioni cù un disignu mudernu è puro. Un collarinu d'un pezzu, flexible è ligeru. Un materiale non preziosu, ma cun un altu designu impressiunanti di moda chì rende questu collier micca solu un ghjuvellu ma un novu ornamentu di u corpu.

Gioielli-Orecchiali

Eclipse Hoop Earrings

Gioielli-Orecchiali Ci hè un fenomenu chì arresta continuamente u nostru cumpurtamentu, chì ci ferma morti in e nostre tracce. U fenomenu astrologicu di un eclipse solare hà intrigatatu e persone da i primi tempi di l'umanità. Da u scuru oscuru di u celu è sbucciatu da u Solu hà scattatu una larga ombra di teme, suspettu è maravigliate l'imaginazioni A natura stupente di eclissi solari lascia una stonda per noi tutti. L'arcu di eclipse di diamante d'oru 18K biancu hè statu inspiratu da l'eclissi di solari 2012. U disignu prova di catturà a natura misteriosa è a bellezza di u sole è a luna.