Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Stufa Di Gas Portable

Herbet

Stufa Di Gas Portable Herbet Hè una stufa di gas portable, Hè a tecnulugia chì permette cundizioni ottimali è copre tutti i bisogni di cucina standard. A stufa hè custituita da cumpunenti d'acciaio tagliati di laser è pussede un mecanismu apertu è chjusu chì pò esse chjusu in pusizione aperta per impedisce e rotture durante l'usu. U so miccanisimu apertu è vicinu permette una facile purtata, manipulazione è magazzinu.

Sideboard

Arca

Sideboard Arca hè un monolitu intrappulatu in una reta, un pettu chì flotta adoravule cù u so cuntenutu. U cuntainer mdf laccatu, chjusu in una rete ideale fatta di quercia solida, hè dotatu di trè cacciatori di estrazione totali chì ponu esse organizzati sicondu diverse esigenze. A rossa robusta solida di quercia hè stata mudellata per allughjà i piatti di vetru termoformatu, per ottene una forma organica chì simula un specchiu d'acqua. L'armadiu sanu hè basatu nantu à un supportu di metacrilato trasparente per enfatizà u flottante ideale.

U Containeru

Goccia

U Containeru Goccia hè un cuntainer chì decora a casa cù forme soffane è luci bianchi caldi. Hè u modernu focu domesticu, u puntu di scontru per una felice ora cù l'amichi in u giardinu o a tavola di caffè per leghje un libru in u salottu. Hè un inseme di cuntenituri ceramichi adattati per cuntene a manta calda d'invernu, in quantu di a staghjunali o di una buttiglia fresca d'estate immersa in u ghiaccio. I cuntenituri pendevanu da u tettu cù una corda è ponu esse posizionati à l'altezza desiderata. Sò dispunibuli in 3 taglie, u più grande di u quale pò esse cumpletu cù una cima solida di quercia.

Tavulinu

Chiglia

Tavulinu Chiglia hè un tavulinu sculturale chì e forme ricurdanu quelli di una barca, ma ancu rappresentanu u core di tuttu u prugettu. U cuncettu hè statu studiatu in virtù di un sviluppu modulare partendu da u mudellu di basa prupostu quì. A linearità di u fasciu di culomba cumminata cù a pussibilità di i vertebri si scorre liberamente à ellu, guarantisci l'stabilità di a tavola, permettenu di sviluppà in lunghezza. Queste caratteristiche facenu facilmente persunalizabile per l'ambiente di destinazione. Serà abbastanza per aumentà u numeru di vertebra è a durata di u fasciu per ottene e dimensioni desiderate.

Orologio

Reverse

Orologio Mentre u tempu vola, l'orologi anu da stà listessi. Inversu ùn hè micca un orologio ordinariu, hè a inversione, un cuncepimentu di orologio minimalisticu cù cambiamenti suttili chì a facenu unu di un tipu. A manu chì face à l'internu gira in l'anellu esternu per indicà l'ora. A piccula maneta rivolta fora hè sola è gira per indicà l'minuti. U Reverse hè statu creatu cacciandu tutti l'elementi di un clock in quantu a so basa cilindrica, da quì l'imaginazione hà pigliatu. Stu cuncepimentu di orologio face ricurdà di ricuperà u tempu.

U Tavulinu

Ska V29

U Tavulinu Tavola di legnu solidu naturale di larchu travagliatu cù machini di cuntrollu numericu è finita a manu, a particularità hè a forma chì ricorda a pusizione di l’arburi, demolita da a tempesta di Vaia chì hà colpitu i Dolomiti è rapprisentata da assi di legnu di lignu solidu. A superficia pulita à manu face a superficie opaca è liscia à u toccu è valurizeghja e so vini è e forme. A basa, fatta di acciaio revestitu in polvere, rapprisenta a furesta di pinu prima di passà a tempesta.