Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Centru Di Vendita

Shuimolanting

U Centru Di Vendita U stilu cinese di stu casu adopta a petra rossa di u caffè scuru nantu à u mercatu è u biancu di l'illuminazione naturale di a finestra di a terra, formanu un cuntrastu trà a luce è l'ombra, u virtuale è u veru. I griglie virtuali è di legnu in alluminiu, i pezzi di foglia di loto di cobre in u locu scenicu di l'acqua, è l'arte d'installazione di struttura di caratteri chinesi in l'area di restu sò u puntu di u tribunale "orchidea di tinta"; casu. In particulare, l'usu di novi materiali di viruela, in u normale urientale straordinaria, ma ancu arruvinà in modu ingeniosu u costu di a superficia.

Showroom Di Bagni

Agape

Showroom Di Bagni Per diferencià da u spaziu di mostra ordinariu, definemu stu spaziu cum'è un fondo chì pò accentuà a bellezza di a commodità. Per sta definizione, vulemu creà una tappa di u tempu chì a commodità pò brillà spontaneamente. Ancu creemu un assi di tempu per mustrà ogni pruduttu chì mostrava in questu spaziu hè statu fattu da tempu diversu.

Scola Internaziunale

Gearing

Scola Internaziunale A forma di cercolu cuncettuale di a Scola Internaziunale di Debrecen simbulizeghja a prutezzione, l'unità è a cumunità. E funzioni sfarente sembranu ingranaggi cunnessi, pavelloni in una corda disposti nantu à un arcu. A frammentazione di u spaziu crea una varietà di zoni cumunità trà e classi. L'esperienza di spaziu rumanzu è a prisenza constante di a natura aiutanu à i studienti in u pensamentu creattivu è manifestanu e so idee. I chjassi chì portanu à i giardini educativi fora di u locu è a furesta completanu u cuncettu di u cercolu creendu una transizione passiunante trà l'ambiente custruitu è naturali.

Residenza Privata

House L019

Residenza Privata In tutta a casa hè stata aduprata un cuncettu materiale è culore simplice ma sofisticatu. Muri bianchi, pavimenti di legnu in legnu è calcariu lucali per bagni è camini. U dettagliu currettamente creatu crea una atmosfera di lussu sensitivu. Visti esplicitamente cumposti determina u spaziu di vivere liberu flottante in forma di L.

L'uffiziu

Studio Atelier11

L'uffiziu L'edifiziu si basa in un "triangulu" cù a maghjina visuale più forte di a forma geometrica originale. Sè fighjate da un locu altu, puderete vede un totale di cinque trianguli sfarenti A combinazione di trianguli di sfarente dimensioni significa chì "umane" è "natura" ghjucanu un rolu cum'è un locu induve si trovanu.

Casa Residenziale

Tei

Casa Residenziale U fattu chì una vita còmode dopu a ritirata chì face a maiò parte di i locali in a collina hè realizatu da un disignu stabile in una manera solita era assai apprezzatu. Per intake un ambiente riccu. Ma sta volta ùn hè micca architettura di villa ma abitazione persunale. Allora prima avemu principiatu à fà struttura basata in quessa hè capace di passà a vita solitu cunfortu senza irragionevule annantu à tuttu u pianu.