Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Ristorante Cinese

Ben Ran

Ristorante Cinese Ben Ran hè un ristorante cinese armonicu artisticamente, chì si trova in un Hotel di lusso, Vangohh Eminent, Malesia. U designer applia l'introvertità è a cuncisione di e tecniche di stile orientali per creà un gustu, cultura è anima di u ristorante. Hè un simbulu di chiarezza mentale, abbandunate u prosperu, è uttene u ritornu naturale è simplice à a mente originale. L'internu hè naturale è micca squistatu. Usendu l'anticu cuncettu ancu sincronicità cù u nome di u ristorante Ben Ran, chì significa originale è natura. U ristorante di circa 4088 piedi quadrati.

L'attivazione Energetica Di I Passali

Solar Skywalks

L'attivazione Energetica Di I Passali E metropole di u mondu - cum'è Pechino - anu un gran numaru di chjassi attraversendu arterie di trafficu occupati. Spessu sò pocu attrattivi, chì degradanu l'impressione urbana generale. L'idea di i cuncettori di rivestisce i passaghjoli cù moduli estetichi, di generazione di energia elettrica è di trasfurmà in attrazioni di cità attraversi ùn hè micca solu sustenibile ma crea una diversità sculturale chì diventa un ochju in u paesaghju urbano. E stazioni di carica E-bike o E-bike sottu i passerelli utilizanu l'energia solare direttamente in situ.

Salone Di Capelli

Vibrant

Salone Di Capelli Catturà l'essenza di l'immagine botaniche, u giardinu di u celu hè statu creatu in tutta l'alloghju, accoglie subitu l'ospiti à suttà, alluntanendu si da a folla, accolndulu da l'entrata. Fighjendu più in u spaziu, u layout strettu si stende versu u sopra cun dettagliati ritratti d'oru. I metafore botaniche sò sempre vivaci spressu in tutta a stanza, chì sustituiscenu u rumore di l'urdine chì venenu da e strade, è quì diventa un giardinu secretu.

Residenza Privata

City Point

Residenza Privata U designer hà cercatu ispirazioni da u paisaghju urbanu. A scena di u spaziu urbanu agitatu hè stata cusì «allargata» à u spaziu di vita, caratterizatu u prughjettu da u tema Metropolitanu. I culori scuri sò stati evidenziati da a luce per creà splendidi effetti visuale è atmosfera. Aduttendu mosaicu, dipinti è stampe digitali cù edifici alti, una impressione di una cità muderna hè stata purtata à l'internu. U progettista hà fattu un grande sforzu nantu à a pianificazione spaziale, particularmente focalizata nantu à a funziunalità. U risultatu era una casa elegante è lussuosa chì era abbastanza spaziosa per serve 7 persone.

Atriu

Sberbank Headquarters

Atriu Ufficiu svizzeru d'architettura Evolution Design in partenariatu cù l'architettu russu T + T hà sviluppatu un spaziosu atriu multifunzionale in a nova sede corporativa di Sberbank in Mosca. L'atriu inundatu da u ghjornu alloghju ospita diversi spazii di coworking è un bar caffè, cù a sala di riunione in forma di diamante suspesu chì hè u focu di u cortinu internu. I riflettimenti di u specchiu, a facciata interna acristalata è l'usu di e piante aghjunghjenu u sensu di spaziità è continuità.

U Cuncepimentu Di L'uffiziu

Puls

U Cuncepimentu Di L'uffiziu L'impresa ingegneria tedesca Puls s'hè alluntanata in nuovi locali è utilizatu sta opportunità per a visualizazione è a stimulazione di una nova cultura di cullaburazione in a cumpagnia. U novu designu di l'uffiziu guidanu un cambiamentu culturale, cù e squadre chì riportanu un significativu aumentu di a cumunicazione interna, in particulare trà ricerca è sviluppu è altri dipartimenti. A cumpagnia hà ancu vistu un aumento di e riunioni informali spontanee, cunnisciutu per esse unu di l'indicatori chjave di successu in l'innuvazione di ricerca è di sviluppu.