Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Vetru Cognac

30s

U Vetru Cognac U travagliu hè stata pensata per bevande cognac. Hè spartu gratis in un studiu di vetru. Questu face ogni pezzu di vetru. U vetru hè faciule da afferrare è pare interessante da tutti l'anguli. A forma di u vetru riflette a luce da diverse anguli aghjunghjendu piacè à beie. A causa di a forma appiattita di a tazza, pudete mette u vetru annantu à u tavulinu cumu vulete appughjatu nant'à ogni latu. U nome è l'idea di u travagliu celebranu l'anziane di l'artista. U disignu riflette i sfumaturi di invechjate è invoca a tradizione di u cunnatu anzianu per migliurà a qualità.

Pacchettu Per A Cura Di A Pelle

Bionyalux

Pacchettu Per A Cura Di A Pelle U cuncettu di ristabilisce a pelle in novi prudutti di pelle, coincide cù a carica zero di u ricicamentu di bagasse, prutezzione ambientale è cuncettu ecologicu. Da e caratteristiche di u pruduttu in a vita limitata di 60 ghjorni per l'alimentariu di u prucessu di trattamentu di a migliione di a pelle di 30 ghjorni, 30 è 60 sò selezziunati cum'è u simbulu di ricunniscenza visuale di u pruduttu, è e trè tappe d'usu, 1,2, 3 sò integrati in a visione.

U Pacchettu Di U Risu

Songhua River

U Pacchettu Di U Risu Songhua River Rice, hè un pruduttu di risu high-end in gruppu SOURCEAGE Food Group. Cum'è a festa tradiziunale cinese - chì si avvicina a Festa di a Primavera, cuncepiscenu per un pruduttu di risu maravigliosamente imballatu cum'è rigalu à i clienti di i rigali di u Festival di Primavera, cusì u disignu generale hà bisognu di rializà l'atmosfera festiva di u Festival di Primavera, mettendu in risaltu l'elementi culturali tradiziunali cinesi è significatu bonu di bonu.

Installazione Scultura

Superegg

Installazione Scultura Superegg rapprisenta a multiplicazione rapida di capsule di caffè à u so usu, chì simbulizeghja a cunvenzione umana è u so impattu annantu à l'ambiente. Appena levitata sopra a terra, a forma di sovregg geometrica strutturata, cum'è documentatu da u matematicu Gabriel Lame, hè puntata cù capsule di caffè scartate casuali disposti in linee perfette. L'esperienza viscerale impone l'espectatore da tutti l'anguli è e distanze. Più di 3000 capsule sò state riunite per via di una chjama à l'azzione nantu à e social media è a cumunità lucale. Superegg permette à u telespettatore à peruse i rifiuti è incuragisce novi abitudini di riciclà.

Un Set Di Rigali Alimentari Gourmet

Saintly Flavours

Un Set Di Rigali Alimentari Gourmet Saintly Flavors hè un set di rigalu gourmet chì apposta à i cunsumatori di i buttreghi di punta. Dopu à a tendenza induve l'alimentariu è a cena sò diventati di moda, l'ispirazione di u prugettu vene da u tema di a moda di a Gala di Met Gala di u 2018. Jeremy Bonggu Kang hà pruvatu à creà un aspettu chì capisce l'ochji di i cunsumatori di alta tenda, utilizendu l'illustrazione ornata è tradiziunale di illustrazioni per ripresentà a ricca tradizione di l'arti è di l'alimentazione di alta qualità in i Monasteri Cattolici.

U Spaziu D'arte Pùbblicu

Dachuan Lane Art Installation

U Spaziu D'arte Pùbblicu A strada Dachuan di Chengdu, Cisjordania di u Riu Jinjiang, hè una strada storica chì unisce e rovine di u muru di Chengdu East Gate City. In u prugettu, l'arcu di Dachuan Lane in a storia hè stata ricustruita da a strada antica in a strada originale, è a storia di sta strada hè stata cuntata da l'installazione di l'arti di strada. L'intervenzione di stallazione d'arte hè un tipu di media per a continuazione è a trasmissione di storie. Ùn solu riproduce e tracce di strade storiche è di strade scurdate, ma furnisce ancu una spezia di temperatura di memoria urbana per e novi strade è strade.