Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Màquina Automatica Di E Juicer

Toromac

A Màquina Automatica Di E Juicer U Toromac hè apposta cun u so potente aspettu per purtà un novu modu di cunsumà u zuccheru d'aranciu appena sbulicatu. Fattu per l'estrazione massima di u zucchero, hè per ristoranti, caffetterie è supermercati è u so design premium permette una sperienza amichevule à furnisce sapori, salute è igiene. Hà un sistema innovatore chì taglia u fruttu verticalmente è strincia a metà per pressione rotativa. Questu significa chì u massimu rendiment hè ottenutu senza pressione nè toccu u cunchiglia.

Pneumatici Trasformattivi

T Razr

Pneumatici Trasformattivi In u futuru vicinu, a crescita di u sviluppu di u trasportu elettricu hè à a porta. Cum'è un fabricatore di parti di vittura, Maxxis continua a pensà cumu si pò cuncepisce un sistema intelligente fattibile chì pò participà à questa tendenza è ancu aiutà à accelerà. T Razr hè una gomma intelligente sviluppata per e necessità. I so sensori integrati rilevenu attivamente diverse cundizioni di guida è forniscenu segnali attivi per trasfurmà u pneumaticu. I trettori ingranditi si stinzanu è cambienu l'area di cuntattu in risposta à u segnu, dunque migliurà a performance di trazione.

Pianu Ibridu Di Lussu

Exxeo

Pianu Ibridu Di Lussu EXXEO hè un Piano Hibrido Elegante per spazi cuntempuranei. A so forma unica incarna a fusione tridimensionale d'onde sonore. I clienti puderanu persunalizà cumplitamenti u so pianu per esse in armunia cù u so circondu cum'è un Artu Decorativu. Stu pianoforte d'alta tecnulugia hè fatta di materiali esotici cum'è Fibra di Carboniu, Coghju Automotive premium è Aluminium Aerospace. ricrea a larga gamma dinamica di i Grandi pianoforti attraversu i 200 Watt, 9 sistema di sonu di parlante. A batteria dedicata dedicata permette à u pianoforte di realizà finu à 20 ore cù una sola carica.

Cumplessu Ospitale

Serenity Suites

Cumplessu Ospitale Serenity Suites si trovanu in u stabilimentu Nikiti, Sithonia in Calcidica, in Grecia. U cumplessu hè cumpostu di trè unità cù vinti suite è una piscina. L'unità di custruzzione marcanu una forma profonda di orizonte spaziale, offrendu una vista ottimale versu u mare. A piscina hè u core trà l'alloghju è i servizii publichi. U cumplessu ospitale custituisce un puntu di riferimento in a zona, cum'è una cunchiglia extrovertita cù qualità interne.

Uv Sterilizer

Sun Waves

Uv Sterilizer SunWaves hè un sterilizzatore capace di eliminà germi, muffe, batteri è virus in solu 8 seconde. Cuncepitu per scumpressà a carica bacteriana presente nantu à superfici cum'è tazzi di caffè o piatti. SunWaves hè statu inventatu cù a situazione di l'annu COVID-19 in mente, per aiutà vi gode di un gestu cum'è bere tè in u caffè in modu sicuru. Pò esse usatu sia in l'ambiente prufessiunale sia in casa, perchè cù un gestu simplice sterilizza in pocu tempu per mezu di una luce UV-C chì hà una longa vita è un mantenimentu minimu, aiutendu ancu à riduce u materiale dispunibile.

Premiu

Nagrada

Premiu Stu disignu hè realizatu per cuntribuisce à a normalizazione di a vita durante l'autoisolamentu, è per creà un premiu speciale per i vincitori di tornei in linea. U disignu di premiu rapprisenta a trasfurmazioni di un Pedone in una Regina, cum'è ricunniscenza di u prugressu di u ghjucatore in scacchi. U premiu hè custituitu da duie figure piatte, a Regina è u Pedone, chì sò inseriti l'una in l'altru per via di slot stretti chì formanu una sola tazza. U disignu di premiu hè durable grazia à l'acciaio inossidabile è hè cunvenutu per u trasportu à u vincitore per mail.