Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Vestitu

Nyx's Arc

U Vestitu Quandu a luce penetra à traversu i finestri cù un fine fine, pruduverà un livellu d'illuminazione estetica, illuminazione per portà e persone in a stanza quandu u misteriosu è tranquillu a mente, cum'è u Nyx cun misteriosu è silenzioso, l'usu di tessuti laminati è tortu à stantà tale interpretazione di bellezza.

U Collarellu

Extravaganza

U Collarellu Un elegante collier inspiratu da ruffs, antichi decori di u collu chì pudete vede nantu à parechji belli dipinti di u XVIu è XVII seculu. Caratterizatu da un disegnu mudernu è cuntempuraniu, simplificendu u tipicu stile ruffs cercandu di fà lu mudernu è cuntimpuraniu. Un effettu sofisticatu chì dà eleganza à quellu chì porta, aduprendu culori neri o bianchi permette una multiplicità di cumminazzioni cù un disignu mudernu è puro. Un collarinu d'un pezzu, flexible è ligeru. Un materiale non preziosu, ma cun un altu designu impressiunanti di moda chì rende questu collier micca solu un ghjuvellu ma un novu ornamentu di u corpu.

Gioielli-Orecchiali

Eclipse Hoop Earrings

Gioielli-Orecchiali Ci hè un fenomenu chì arresta continuamente u nostru cumpurtamentu, chì ci ferma morti in e nostre tracce. U fenomenu astrologicu di un eclipse solare hà intrigatatu e persone da i primi tempi di l'umanità. Da u scuru oscuru di u celu è sbucciatu da u Solu hà scattatu una larga ombra di teme, suspettu è maravigliate l'imaginazioni A natura stupente di eclissi solari lascia una stonda per noi tutti. L'arcu di eclipse di diamante d'oru 18K biancu hè statu inspiratu da l'eclissi di solari 2012. U disignu prova di catturà a natura misteriosa è a bellezza di u sole è a luna.

Scarpe Di Lussu

Conspiracy - Sandal shaped jewels-

Scarpe Di Lussu A linea di "gioielli sandali / in forma" di Gianluca Tamburini, chjamata Conspiracy, hè stata fundata in 2010. I scarpi di conspirazione combinanu senza sforzu a tecnulugia è l'estetica. I tacchi è u sole sò fatti di materiali cum'è alluminiu ligeru è titaniu, chì sò colati in forme sculture. A siluette di i scarpi hè tandu evidenziata da semi / pietre preziose è altre belli abbellimenti. L'alta tecnulugia è i materiali d'avanguardia formanu una scultura muderna, avendu a forma di una sandalia, ma induve u toccu è l'esperienza di l'artighjani italiani qualificati sò sempre visibili.

A Broche

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

A Broche U caratteru è a forma esterna di un sughjettu permettenu di cambià un novu disignu di un ornamentu. In a natura vivace un periodu cambia à l'altru. A primavera segue l'invernu è a mattina vene dopu à a notte. U culori cambienu ancu di l'ambiente. Stu principiu di rimpiazzamentu, l'alternanza di l'imàgine hè purtatu avanti in l'ornamenti di a "Metamorfosi Asiatica", a cullezzione induve duie stati differenti, duie immagini senza restrizioni riflesse in un unicu oggettu. Elementi mobili di a custruzzione permettenu di cambià u caratteru è l'aspettu di l'ornamentu.

Orologio Analogicu

Kaari

Orologio Analogicu Stu disignu hè basatu annantu à un mecanismu analogicu standar 24h (a meza ora di a manu). Stu disignu hè furnitu di duie tagliole in forma di arcu. À traversu elli, l’ora di infurimentu è di e minute minute ponu vedà. L'ora ore (discu) hè divisu in dui segmenti di culori sfarenti chì, rotendu, indicanu u tempu AM o PM secondu u culore chì cumencia à esse visibile. A manu di u minutu hè visibile à traversu l'arc di raghju più grande è determina quale slot di minuti currisponde à i marcati di 0-30 minuti (situati à u raghju internu di l'arcu) è u slot di 30-60 minuti (situatu à u raghju esterno).