Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Lampe Da Tavula Regulabile

Poise

Lampe Da Tavula Regulabile L'apparizione acrobatica di Poise, una lampada da tavulu cuncepita da Robert Dabi di Unform.Studio cambia trà staticu è dinamicu è una postura grande o chjuca. Sicondu a prupurzione trà u so anellu illuminatu è u bracciu chì u tene, si verifica una linea intersecante o tangente à u cerchju. Quandu pusatu nantu à un ripianu più altu, l'anellu puderia riesce u scaffale; o inclinendu l'anellu, puderia tuccà un muru circundante. L'intenzione di sta regolabilità hè di fà participà u pruprietariu in modu creativu è di ghjucà cù a fonte di luce in proporzione à altri oggetti chì a circondanu.

Nome di u prugettu : Poise, Nome di i disignuri : Dabi Robert, U nome di u cliente : unform.

Poise Lampe Da Tavula Regulabile

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.