Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Casa Residenziale

Brooklyn Luxury

Casa Residenziale Ispiratu da a passione di u cliente per e residenze storiche ricche, stu prugettu riprisenta un adattamentu di u funziunalità è di a tradizione à l'intenzioni di u presente. Cusì, u stilu classicu hè statu sceltu, adattatu è stilizatu à i canoni di u disignu cuntempuraneu è di e tecnulugia muderne, i nuvelli materiali di bona qualità anu cuntribuitu à a creazione di stu prughjettu - un veru ghjuvellu di l'Architettura di New York. I spesi previsti superaranu i 5 milioni di dollari americani, offreranu a premessa di creà un interiore elegante è opulente, ma ancu funziunale è còmode.

Nome di u prugettu : Brooklyn Luxury, Nome di i disignuri : Marian Visterniceanu, U nome di u cliente : Design Solutions S.R.L..

Brooklyn Luxury Casa Residenziale

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.