Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
I Ghjuvelli

Angels OR Demons

I Ghjuvelli Assistemu à a battaglia constante trà u bonu è u male, a bughjura è a luce, ghjornu è notte, u caos è l'ordine, a guerra è a pace, l'eroe è u maleu ogni ghjornu. Indipendentemente da a nostra religione o da a nostra naziunalità, ci hè stata dicuta a storia di i nostri cumpagni constanti: un anghjulu chì si stà nantu à a nostra spalla diritta è un dimone à a sinistra, l'ànghjulu ci cunvince di fà u bonu è arregistra i nostri boni fatti. per fà gattivu è mantene di mantene i nostri atti gattivi. L'ànghjulu hè una metafora per u nostru "superego" è u diavulu significa "Id" è a battaglia constante trà a cuscenza è l'inconsciente.

Nome di u prugettu : Angels OR Demons, Nome di i disignuri : Samira Mazloom, U nome di u cliente : Samira.Mazloom Jewellery.

Angels OR Demons I Ghjuvelli

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.