Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Reloji Cunnessu

COOKOO

U Reloji Cunnessu COOKOO ™, u primu smartwatch di u mondu di design chì combina un muvimentu analogicu cù un display digitale. Cù un disignu icònicu per e so linee ultra pulite è e so funzionalità intelligenti, u sguardu mostra notifiche preferite da u vostru smartphone o iPad. Grazie à l'utilizatori di COOKOO App ™ si mantene u cuntrollu di a so vita cunnessa, scegliendu quale notificazioni è avvisi volenu riceve dirittu à a so polsa. Pulsendu u buttone COMMAND persunalizatore permetterà a attivazione remota di a càmera, a riproduzione di musica à cuntrollu remota, un cuntrollu Facebook cù un buttone è parechje altre opzioni.

Nome di u prugettu : COOKOO, Nome di i disignuri : CONNECTEDEVICE Ltd, U nome di u cliente : COOKOO, a new brand created 2012 by ConnecteDevice Limited..

COOKOO U Reloji Cunnessu

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.