Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Etichetta Vinu

5 Elemente

Etichetta Vinu U disignu di "5 Elemente" hè u risultatu di un prughjettu, induve u cliente hà fattu fiducia à l'agenzia di disignu cù piena libertà di spressione. U puntu culminante di stu disignu hè u caratteru rumanu "V", chì riprisenta l'idea principale di u pruduttu - cinque tippi di vinu intrecciati in un mischju unicu. U carta speciale aduprata per l'etichetta è ancu l'alloghju strategicu di tutti l'elementi grafici pruvucanu u putenziale cunsumadore per piglià a buttiglia è spinghja in e so mani, toccu, ciò chì certamente fa una impressione più profonda è rende u disegnu più memorabile.

Nome di u prugettu : 5 Elemente, Nome di i disignuri : Valerii Sumilov, U nome di u cliente : Etiketka design agency.

5 Elemente Etichetta Vinu

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.