Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'ipercarbu

Shayton Equilibrium

L'ipercarbu L'equilibriu Shayton rapprisenta l'edonisimu puro, a perversione nantu à quattru roti, un cuncettu astratto per a maiò parte di a ghjente è a realizazione di sogni à pochi furtunati. Rapprisenta u piacè di punta, una nova percepzione d'andà da un puntu à l'altru, induve u scopu ùn hè micca cusì impurtante cum'è l'esperienza. Shayton hè stituitu à scopre i limiti di capacità materiali, per pruvà novi prupuluzioni verdi alternative è materiali chì puderianu migliurà u spettaculu mantenendu u pedigree di l'ipercarcu. A fase chì seguita hè di truvà l'investitore / s è fà Shayton Equilibrium una realità.

Nome di u prugettu : Shayton Equilibrium, Nome di i disignuri : Andrej Stanta, U nome di u cliente : Shayton Automotive.

Shayton Equilibrium L'ipercarbu

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.