Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Tazza Di Caffè È A Pignatta

WithDelight

A Tazza Di Caffè È A Pignatta Servite dolci di taglia dolce à u latu di u caffè face parte di parechje culture diffirenti, cume hè usuale per serve una tazza di caffè cù u deliziu turcu in Turchia, biscotti in Italia, churros in Spagna è date in Arabia. Tuttavia, nantu à i piatti convenzionali sti tratti lampanu versu a tazza di caffè caldu è si fegate o si ne bagnanu da i vessi di caffè. Per prevene cusì, sta tazza di cafè hà una pignatta cù slots dedicati chì mantenu i tratti di caffè in u locu. Siccomu u caffè hè una di e bevande calde quintessenziali, a migliurà a qualità di l'esperienza di u caffè hà assai impurtanza in a vita di ogni ghjornu.

Marca È Imballaggio

Leman Jewelry

Marca È Imballaggio Soluzione visuale à l'identità nova di Leman Jewelry era un novu sistema cumpletu per espone u lussu, esigente ma sofisticatu è minimu sintimentu. U novu logò inspiratu da u prucessu di travagliu Leman, u so serviziu di cuncepimentu di alta couture, artigianalmente tutte e forme di diamante chì circundanu un simbulu stella o un simbulu scintillante, creanu un simbulu sofisticatu è facendu ancu un effetto brillante di u diamante. In seguitu, tutti i materiali colaterali sò stati prudutti cun dettagli di alta qualità per enfatizà è arricchiscenu a luxuosità di tutti i novi elementi visivi di marca.

Mostra

LuYu

Mostra L'arte influenza a vita è a vita porta una riflessione profonda è l'interpretazione di l'arti. A distanza trà l'artu è a vita pò esse a strada di u ghjornu. Se manghjate ogni pranzu currettamente, pudete turnà a vostra vita in l'arti. A creazione di u designer hè ancu l'arte, chì hè pruduttu cù i so pinsamenti. E tecniche sò e strumenti, è e spressione sò risultati. Solu cun pinsamenti saranu veramente travagli belli.

Lobby E Salone Di L'edificiu Residenziale

Light Music

Lobby E Salone Di L'edificiu Residenziale Per Light Music, un lobby residenziale è un design lounge, Armand Graham è Aaron Yassin di A + A Studio basati in New York volianu cunnette u spaziu à u dinamicamente quartiere di Adams Morgan in Washington DC, induve scena di vita di notte è musica, da jazz. à Andà à u punk rock è l'elettronica sò sempre stati centrale. Questa hè a so ispirazione creativa; u risultatu hè un spaziu unicu chì combina i metudi di fabricazione digitale avanzata cù e tecniche artighjanali tradiziunali per creà un mondu immersivu cù u so propiu impulso è ritmu chì rende omagiu à a vibrante musica originale di DC.

Tabella

Codependent

Tabella A Codependenza si fonde in psicologia è in cuncepimentu, cuncintrendu specificamente a manifestazione fisica di una cundizione psicologica, a codependenza. Eccu dui tavuli intrecciati devenu cunfidassi di l'altru per funziunà. E duie forme ùn sò incapaci di stà solu, ma cunghjunghjenu creà una forma funzionale. U tavulu finale hè un esempiu putente di quale u pienu hè più grande di a somma di e so parti.

L'interior Cumerciali

Nest

L'interior Cumerciali U pianu hè spartutu da duie prufessiunali unichi chì susteneranu è architetti chì richiede variate ordini gerarchiche. L'eletti è u dettagliu d'elementi eranu un sforzu di mantene l'aspettu generale in terra, terrinu è di rinviviscia l'artisgìa lucali è i materiali di custruzzione. L'amalgamazione è l'applicazione di materiali ecunomichi, e dimensioni di aperture, tutti sò stati cunduttati à ricurdà u clima lucale per fà un ambiente piacevule rilancià e pratiche perse inseme strutturendu una pratica sustenibile.