Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Broche

Chiromancy

A Broche Ogni persona hè unicu è originale. Questu hè evidenti ancu in i mudeli nantu à i nostri ditte. E linee disegnate è i segni di e nostre mani sò ancu abbastanza uriginali. Inoltre, ogni persona hà una gamma di pietre, chì sò vicinu à elli in qualità o cunnessi à l'avvenimenti persunali. Tutte queste funziunalità dà un osservatore pensativu tanti istruttivi è attrattivi, chì permettenu di creà ghjuvelli persunalizati basati nantu à queste linee è segni di cose individuali. Stu tipu d'ornamentu è ghjuvelli - formanu u vostru Codice Artale Persunale

Nome di u prugettu : Chiromancy, Nome di i disignuri : Victor A. Syrnev, U nome di u cliente : Uvelirnyi Dom VICTOR.

Chiromancy A Broche

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.