Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Sistema Di Tavuleria Aperta

Osoro

Sistema Di Tavuleria Aperta U caratteru innovativu di OSORO hè di cunghjilla a qualità di porcellana vitrificata di alta qualità è a so tipica pelle lucida di colore ivory cù a funzione adatta per a conservazione di l'alimentariu in u frigorifero o u congelatore è per a cucina cù un fornu à vapore o micru. A forma simplice è modulare cù i so diversi elementi ponu accumpagnate per risparmià spaziu, cumminatu è chiusu flexibile cù un O-Sealer o O-Connettore in silicone multi-culore in modu chì l'alimentariu si mantene bè sigillatu. OSORO pò esse usatu universalmente eliminendu a necessità di a nostra vita di ogni ghjornu.

Nome di u prugettu : Osoro, Nome di i disignuri : Narumi Corporation, U nome di u cliente : Narumi Corporation, Osoro.

Osoro Sistema Di Tavuleria Aperta

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.