Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Etichette

Stumbras Vodka

Etichette Questa collezione di vodka classica di Stumbras rinvivisce l'antiche tradizioni di vodka lituane chì facenu. U disignu face un vechju pruduttu tradiziunale vicinu è rilevanti per u cunsumadore oghje. A buttiglia di vetru verde, data impurtante per a produzzione di vodka lituana, leggende basate nantu à fatti veri, è dettagli piacevuli, interessanti - a forma curvata curretta chì ricorda di e foto antiche, a barra inclinata in u fondu chì cumplementa a cumpusizione simmetrica classica, è i caratteri è i culori chì trasmettenu l'identità di ogni sottomarche - tutti facenu a tradiziunale cullezione di vodka pocu interessante è interessante.

Nome di u prugettu : Stumbras Vodka, Nome di i disignuri : Asta Kauspedaite, U nome di u cliente : Stumbras.

Stumbras Vodka Etichette

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.