Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Orologio Analogicu

Kaari

Orologio Analogicu Stu disignu hè basatu annantu à un mecanismu analogicu standar 24h (a meza ora di a manu). Stu disignu hè furnitu di duie tagliole in forma di arcu. À traversu elli, l’ora di infurimentu è di e minute minute ponu vedà. L'ora ore (discu) hè divisu in dui segmenti di culori sfarenti chì, rotendu, indicanu u tempu AM o PM secondu u culore chì cumencia à esse visibile. A manu di u minutu hè visibile à traversu l'arc di raghju più grande è determina quale slot di minuti currisponde à i marcati di 0-30 minuti (situati à u raghju internu di l'arcu) è u slot di 30-60 minuti (situatu à u raghju esterno).

Nome di u prugettu : Kaari, Nome di i disignuri : Azahara Morales Vera, U nome di u cliente : Azahara Morales Vera.

Kaari Orologio Analogicu

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.