Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Scatula Dvd

Paths of Light

A Scatula Dvd U megliu modu per mantene a corta animazione Paths of Light di Zina Caramelo era di assicurassi chì u DVD hà avutu un casu bellu per abbinà. L'imballa in realtà pari chì hè stata cacciata da u boscu è stampata per furmà un CD. Nantu à l'esterno, diverse linee sò visibili, quasi appariscenu cum'è arburi chjuchi chì crescenu u latu di u casu. L'esterno di lignu aiuta ancu di dà un aspettu estremamente naturalista. Paths of Light hè un aghjurnamentu estremu da i casi chì parechji visti per i CD in l'anni 1990, chì di solitu era custituitu di plastica basica cun un pacchettu di carta per spiegà u cuntenutu dentru. (Testu di JD Munro)

Nome di u prugettu : Paths of Light , Nome di i disignuri : Francisco Elias & Nelson Fernandes, U nome di u cliente : Francisco Elias & Nelson Fernandes.

Paths of Light  A Scatula Dvd

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.