Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Prugramma Di Lealtà Di A Carta Di Creditu

Education Currency

U Prugramma Di Lealtà Di A Carta Di Creditu Questu hè un prugramma di lealtà di a carta di a banca di a sponsorizazione trà u bancu emittente è l'istituzione d'educazione partenaria chì dà ricompense in forma di diritti di ore d'aprenu chì accumulate à unità più grande chì sò diritti di ore di creditu attribuiti à u titulare di carta cù i so spende per carta, i diritti di creditu accumulate ore. esse ricaricati quandu piglia un cursu di educazione à sta istituzione d'educazione partenaria. In cambiu di i diritti di dumanda di creditu, a banca farà l'accordu di u scambiu di i tariffi cù questa istituzione. L'ughjettu di u prugettu hè di sustene finanziariamente a ghjente per uttene scopi d'educazione è settore di l'educazione.

Nome di u prugettu : Education Currency, Nome di i disignuri : Youssef Abdel Zaher, U nome di u cliente : Youssef Abdel Zaher.

Education Currency U Prugramma Di Lealtà Di A Carta Di Creditu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.