Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L’Attivazione Di L’Avvenimenti

The Jewel

L’Attivazione Di L’Avvenimenti A scatula di ghjuvelli 3D era un spaziu interattivu di u cummercializazione chì hà invitatu u publicu à aduprà l'ultime tecnulugia in stampa 3D per creà a so propria gioielleria. Eramu stati invitati à attivà u spaziu è pensavanu immediatamente - cumu pò una scatula di ghjuvelli pò esse cumpletu senza una bella gioia fatta in ella? U risultatu era una scultura cuntempuranea risultatu in una prisma di culore chì abbracciava a bellezza di a luce, u culore è l'ombra riflettenti.

Nome di u prugettu : The Jewel, Nome di i disignuri : Beck Storer, U nome di u cliente : Highpoint Shopping Centre.

 The Jewel L’Attivazione Di L’Avvenimenti

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.