Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'imballaggio Di L'oliu D'aliva

Ionia

L'imballaggio Di L'oliu D'aliva Cum'è l'antichi Grechi usavanu dipinge è cuncepì ogni anfora à l'oliu d'oliva (cuntainer) per separatamente, anu decisu di fà la oghje! Anu rinvivitu è appiicatu st'arte è tradizione antica, in una pruduzzione muderna cuntempuranea induve ognuna di e 2000 buttiglie produtte anu mudelli diversi. Ogni buttiglia hè cuncepita individualmente. Hè un cuncepimentu lineare unicu, ispiratu da antichi mudelli grechi cù un toccu mudernu chì celebra un patrimoniu d'oliu d'oliva vintage. Ùn hè micca un circulu viziosu; hè una linea creativa in sviluppu direttu. Ogni linea di produzione crea 2000 disegni diversi.

Nome di u prugettu : Ionia, Nome di i disignuri : Antonia Skaraki, U nome di u cliente : NUTRIA.

Ionia L'imballaggio Di L'oliu D'aliva

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.