Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Installazione

The Reflection Room

Installazione Ispirata da u culore russu, chì simbulizeghja a bona furtuna in a Cultura Cinese, a Sala di Riflessione hè una sperienza spaziale chì hè stata creata interamente da specchi rossi per creà un spaziu infinitu. Dentru, a tipografia ghjucà u rolu di cunnette l'audienza cù tutti i valori principali di u New Year Chine è prumove a ghjente à riflette annantu à l'annu chì hè statu è l'annu avanti.

Nome di u prugettu : The Reflection Room, Nome di i disignuri : Beck Storer, U nome di u cliente : Emporium Melbourne.

The Reflection Room Installazione

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.