Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Rotulu Di Cannella Cù U Mele

Heaven Drop

U Rotulu Di Cannella Cù U Mele Heaven Drop hè un rotulu di cannella pienu di meli puri chì hè adupratu cù u tè. L'idea era di cunghjuntà dui cibi chì sò usati separati è fà un novu pruduttu. I cuncettori eranu ispirati à a struttura di u rotulu di cannella, avianu adupratu a so forma di rullolu cum'è containeru per u mele è per imballà i rotuli di cannella utilizonu a cera d'abeille per isolà e imballaggi di rotuli di cannella. Hà figure egiziane riprisentate nantu à a so superficia è ghjè perchè l'egiziani sò i primi persone chì anu capitu l'impurtanza di a cannella è adupratu u mele cum'è un tesoru! Stu pruduttu puderia esse un simbulu di u celu in i vostri tazzi di tè.

Nome di u prugettu : Heaven Drop, Nome di i disignuri : Ladan Zadfar and Mohammad Farshad, U nome di u cliente : Creator studio.

Heaven Drop U Rotulu Di Cannella Cù U Mele

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.