Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'imballaggio Di L'oliu D'aliva

Ionia

L'imballaggio Di L'oliu D'aliva Cum'è l'antichi Grechi usavanu dipinge è cuncepì ogni anfora à l'oliu d'oliva (cuntainer) per separatamente, anu decisu di fà la oghje! Anu rinvivitu è appiicatu st'arte è tradizione antica, in una pruduzzione muderna cuntempuranea induve ognuna di e 2000 buttiglie produtte anu mudelli diversi. Ogni buttiglia hè cuncepita individualmente. Hè un cuncepimentu lineare unicu, ispiratu da antichi mudelli grechi cù un toccu mudernu chì celebra un patrimoniu d'oliu d'oliva vintage. Ùn hè micca un circulu viziosu; hè una linea creativa in sviluppu direttu. Ogni linea di produzione crea 2000 disegni diversi.

A Marca

1869 Principe Real

A Marca 1869 Principe Real hè un Bed and Breakfast situatu in u locu più trendy di Lisbona - Principe Real. Madonna hà appena compru una casa in questu quartieru. Stu B & B hè situatu in un vechju palazzu di u 1869, mantenendu l'anticu fascinu mischjatu à l'interni cuntempuranei, dendu un aspettu è un sensu di lussu. Questa marca hè stata necessaria per incorporà questi valori in u so logu è l'applicazioni di marca per riflettà a filosofia di questu alloghju unicu. Risulta in un logò chì mischia una fonte classica, ricurdendu i vechji numeri di porte, cù tipografia muderna è un dettagliu di un icona di lettu stilizatu in a L di Real.

Residenza

Panorama Villa

Residenza In allusione à a struttura di un tipicu paese Mani, u cuncettu hè cuncipitu cum'è una seria di frammenti di petra individuali chì giranu intornu à l'atrium, l'entrata è i spazii di vita. I volumi grossi di a residenza aprenu un dialogu cù u so circondu naturale, mentre u ritmu di e so aperture assicura a privacy o invita in vista panoramica di l'orizonte, custruendu una sperienza diretta di narrazioni successive è diverse. A Villa hè situata in Navarino Residences, una cullizzioni di ville di lussu per pruprietà privata in u core di a località di Navarino Dunes.

U Cuncepimentu Di L'imballu Di A Birra Bavariana

AEcht Nuernberger Kellerbier

U Cuncepimentu Di L'imballu Di A Birra Bavariana In i tempi medievali, i birrarii lucali lasciavanu invechjà a so biera in più di 600 anni di cantine tagliate in petra sottu à u castellu di Nuremberg. In onore di sta storia, u packaging di l '"AEcht Nuernberger Kellerbier" piglia un sguardu autenticu ind'i tempi. L'etichetta di a birra mostra un disegnu manuale di u castellu pusatu nantu à e rocce è un canna di legnu in cantina, incorniciata da fonti di tippu vintage. L'etichetta di sigillatura cù a marca "St. Mauritius" di a cumpagnia è u sugheru di corona di culore di ramu trasmettenu artigianatu è fiducia.

Centru Di Vendita

Xi’an Legend Chanba Willow Shores

Centru Di Vendita U cuncepimentu unisce u populu di u nordeste cù a dolcezza è a grazia di u Sud per lascià a vita piena di inclusivi. U cuncepimentu intelligente è a disposizione compatta estendenu l'architettura interiore. U designer usa abilità di cuncepimentu semplici è internaziunali cù elementi puri è materiali semplici, chì rendenu u spaziu naturale, tranquillu è unicu. U cuncepimentu hè un centru di vendita cù 600 metri quadrati, hà per scopu di cuncepisce un mudernu centru di vendita di vucazione orientale, rende u core di u residente tranquillu è scarta via u rumore di fora. Mantene lentu è gode di a vita di bellezza.

Centru Di Vendita

Yango Poly Kuliang Hill

Centru Di Vendita Stu cuncepimentu hà per scopu di esplorà cume purtà una sperienza dilicata di a vita idilliaca suburbana, chì spinge a ghjente à perseguite una bona vita è porta a ghjente à andà versu l'abitazione puetica orientale. U designer utilizza una abilità di cuncepimentu mudernu è simplice cù materiali naturali è piani. Fighjendu nantu à u spiritu è trascurendu a forma, u cuncepimentu mischja l'elementi di u paisaghju Zen è a cultura di u tè, i sentimenti amorosi di i pescatori, u ombrello di carta à oliu. Attraversu a gestione di i dettagli, equilibra a funzione è l'estetica è rende a vita artistica.