Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Branding

Peace and Presence Wellbeing

Branding Peace and Presence Benessere Hè una cumpagnia di terapia olistica basata in u Regnu Unitu chì furnisce servizii cum'è riflessologia, massaggi olistici è reiki per rejuvenate u corpu, a mente è u spiritu. U linguaghju visuale di a marca P&PW hè fundatu annantu à questa vuluntà di invucà un statu pacificu, calmante è rilassante ispiratu da i nostalgichi ricordi di a natura di a zitiddina, specificamente trattendu da a flora è a fauna chì si trovanu in i fiumi è i paisaghji boschi. A palette di culori s'inspira da e caratteristiche di l'acqua georgiana in i so stati originali è ossidati, sfruttendu dinò a nostalgia di i tempi passati.

Libru

The Big Book of Bullshit

Libru A publicazione Big Book of Bullshit hè una esplorazione grafica di a verità, a fiducia è e bugie è hè divisa in 3 capituli visualmente juxtaposed. A Verità: Un essai illustratu nantu à a psiculugia di l'ingannimentu. The Trust: una investigazione visuale nantu à a nozione di fiducia è The Lies: Una galleria illustrata di bullshit, tutti derivati da cunfessioni anonime di ingannu. U layout visuale di u libru hè ispiratu da u "Canon Van de Graaf" di Jan Tschichold, utilizatu in u disignu di u libru per dividisce una pagina in proporzioni piacevuli.

U Ghjoculu

Werkelkueche

U Ghjoculu U Werkelkueche hè una stazione di travagliu d'attività aperta di genere chì permette à i zitelli di immersi in mondi di ghjocu liberu. Unisce e caratteristiche formale è estetiche di e cucine di i zitelli è banchi di travagliu. Dunque u Werkelkueche offre diverse pussibulità di ghjucà. U pianu di travagliu in compensatu curvatu pò esse usatu cum'è lavabo, attellu o pista di sci. I compartimenti laterali ponu furnisce u spaziu di almacenamentu è nasconde o cuoce rotuli croccanti. Cù l'aiutu di l'arnesi culuriti è intercambiabili, i zitelli ponu rializà e so idee è imitanu u mondu di l'adulti in modu ghjucatu.

Articuli Di Illuminazione

Collection Crypto

Articuli Di Illuminazione Crypto hè una cullizzioni di illuminazione modulare, postu chì pò espansione verticalmente è horizontale, secondu cumu si sò distribuiti l'elementi di vetru unichi chì cumponenu ogni struttura. L'idea chì hà ispiratu u disignu vene da a natura, ricurdendu in particulare stalactites di ghiaccio. A peculiarità di l'articuli Crypto si trova in u so vetru soffiatu vibrante chì permette à a luce di sparghje in parechje direzzione in una manera assai suave. A pruduzzione si faci per mezu di un prucessu cumplettamente artighjanali è hè l'utilizatori finali chì decide cumu a stallazione finali serà cumposta, ogni volta in una manera diversa.

Fotografia D'arte

Talking Peppers

Fotografia D'arte I ritratti di Nus Nous parenu rapprisintà i corpi umani o parte di elli, in realtà hè l'osservatore chì li voli vede. Quandu observemu qualcosa, ancu una situazione, l'observemu emotivamente è per quessa, spessu ci lasciamu ingannati. In l'imaghjini di Nus Nous, si vede cumu l'elementu di l'ambivalenza si trasforma in una sutile elaborazione di a mente chì ci alluntanassi da a realità per guidà ci in un labirintu imaginariu fattu di suggestioni.

L'acqua Minerale In Bottiglia Di Vetru

Cedea

L'acqua Minerale In Bottiglia Di Vetru U disignu di l'acqua di Cedea hè ispiratu da e Dolomiti Ladine è e leggende nantu à u fenomenu di a luce naturale Enrosadira. Causées par leur minéraux uniques, les Dolomites s'illuminent d'une teinte rougeâtre et brûlante à l'aube et au coucher du soleil, ce qui donne au paysage une ambiance magique. En «semblant à la légendaire magie Jardin des Roses», l'emballage Cedea vise à catturar l'instant même. U risultatu hè una buttiglia di vetru chì rende l'acqua splendente è flare à un effettu sorprendente. I culori di l'buttiglia sò destinati à s'assumiglia à u splendore speciale di e Dolomiti bagnati in u minerale rosu rossu è u turchinu di u celu.