Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Sedia

Stocker

Sedia U Stocker hè una fusione trà un sgabello è una sedia. I sedili di legnu in legnu sò adattati per strutture private è semiofficiali. A so forma spressiva sottolinea a bellezza di a legna lucale. U cuncepimentu strutturale è e custruzzione intricate li permette cù un spessore di materiale di 8 mm di 100 per centu di legnu solidu per creà un articulu robustu ma ligeru chì pesa solu 2300 Grammi. A costruzione compatta di u Stocker permette un almacenamentu di risparmi di spaziu. Staccati unu à l'altru, pò esse facilmente guardatu è per via di u so design innovente, Stocker pò esse imbottitu completamente sottu una tavola.

U Tavulinu

Drop

U Tavulinu Goccia prodotta da maestri di legnu è di marmaru meticulosamente; hè custituitu di corpu di laca nantu à u legnu solidu è u marmu. A struttura specifica di marmo separa tutti i prudutti. I pezzi spaziali di tavola di caffè aiutanu à urganizà l'accessorii di a casetta chjuca. Una altra prupietà impurtante di u disignu hè a facilità di muvimentu furnita da roti ammucciate situate sottu à u corpu. Stu disignu permette di creà diverse cumminazzioni cù marmure è culori alternattivi.

U Tavulinu Di Travagliu

Timbiriche

U Tavulinu Di Travagliu U disignu aspetta per riflettà a vita in continuu cambiamentu di l'omu cuntempuraniu in un spaziu polivalente è inventivu chì cù una sola superficia cunfurmata da assenza o prisenza di i pezzi di legnu chì si sguassanu, sguassanu o pusendu, offre una infinità di pussibulità di urganizà l'oggetti in un spaziu di travagliu, assicurendu a permanenza in i posti creati persunalizati è chì rispondenu à i bisogni di ogni mumentu. I cuncettori sò ispirati da u ghjocu tradiziunale timbiriche, rimettendu l'essenza di accoglie a matrice di punti mobili persunali chì furnisce un spaziu ludicu à u locu di travagliu.

Moquette Adattabile

Jigzaw Stardust

Moquette Adattabile I tappeti sò fatti in rombo è in esagoni, facili da mette latu l'altri cù una superficie antiscivolo. Perfetta per copre i pavimenti è ancu per i mura per riduce i soni disturbanti. I pezzi sò ghjunti in 2 tippi sfarenti. I pezzi chjaru rosa sò arruinati à a manu in lana NZ cù linee ricamate in fibra di banana. I pezzi blu sò stampati in lana.

Chitarra Elettrica

Eagle

Chitarra Elettrica Eagle presenta un novu cuncettu di chitarra elettrica basatu in un disegnu scultore, futuristicu è scultore cù un novu linguaghju di design inspiratu da u Streamline è e filosofie di u design Organicu. Forma e funzione unite in una entità entera cù proporzioni equilibrati, volumi intrecciati è linee eleganti cun sensu di flussu è velocità. Probabilmente una di e chitarre elettriche più ligeree in u mercatu attuale.

Lampa Pendente

Space

Lampa Pendente U disegnatore di questu colgante era ispiratu da l'orbiti elittichi è paraboliichi di l'asteroidi. A forma unica di a lampada hè definita da i pali d'aluminiu anodizatu chì sò precisamente disposti in un anellu stampatu in 3D, creendu l'equilibriu perfettu. L'ombra di vetru biancu in u mità armonizza cù i poli è aghjunghjenu u so aspettu sofisticatu. Qualchidunu dicenu chì a lumera s'assumiglia à un angelo, altri pensanu chì pare un uccello grazia.