Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Tavulinu

una

U Tavulinu integrazione seamless hè l'essenza di a tavola una. trè forme d'arce si uniscenu per cuddà una superficia di vetru temperatu. u pruduttu di una intensa cunsiderazione di i materiali è e so capacità, robustezza ma airosa in apparenza è incredibilmente ligera, una emerge cum'è l'incarnazione di equilibriu è grazia.

Commode

shark-commode

Commode Commode unitu cù una schernu aperta, è questu dà u sintimu di muvimentu è duie parti facenu più stabbli. Aduprendu sfarenti finiture di superficia è culori diffirenti permette di creà diverse cundizioni è ponu esse stallati trà e diverse interni. U commode chjusu è a chjesa aperta dà l'illusione di un esseru vivente.

Tabella

Minimum

Tabella Moltu ligeru è simplice in pruduzzione è trasportu. Hè un disignu assai funziunale, ancu s'ellu hè esternamente assai ligeru è unicu. Questa unità hè tutta a disassunta unità, chì pò esse disassunta è assemblata in ogni locu. A durata pò esse cumminata, postu chì pò esse gammi di legnu-metallu, assemblati per via di i connettori metallichi. A forma è u culore di e gammi pò esse mudificate nantu à i requisiti.

Armadiu

Deco

Armadiu Un armadiu appiccatu sopra un altru. Cuncepimentu assai unicu, chì permettenu i mobili per ùn riempie u spaziu, postu chì e caselle ùn sò micca in terra, ma suspende. Hè assai còmode d'utilizà, postu chì e caselle sò stati dividiti da i gruppi è per questu modu serà assai convenientu per l'utilizatori. A variazione di culore di i materiali hè disponibile.

Commode

dog-commode

Commode Questa commode hè simile à un cane esternamente. Hè assai felice, ma, à u listessu tempu, hè assai funziunale. Diciottu scatuli di dimensioni sfarenti sò situati in questa commode. Questa comodità hè custituita da trè parti individuali, chì sò cunnessi inseme per furmà una sola cosa. I gammi originali dà l'illusione di un cane stà.

Yacht Da Cruiser

WAVE CATAMARAN

Yacht Da Cruiser Pensendu à u mare cum'è un mondu in un cuntinuu muvimentu, pigliemu l'onda "simu" cum'è simbulu. A partesi di sta idea avemu modelatu e linee di i buchi chì parevenu lampassi per arcu. U sicondu elementu à a basa di l'idea di u prugettu hè u cuncettu di u spaziu vivente chì vuliamu disegnà in una spezia di cuntinuità trà l'internu è l'esterno. A traversu i grandi vetri pigliamu una vista quasi 360 gradi, chì permette una continuità visuale cù l'esterno. Micca solu da mezu à i grandi porti di vetru aperti a vita drentu hè prughjettata in i spazi esterni. Arch. Visintin / Arch. Foytik