Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'uffiziu

Phuket VIP Mercury

L'uffiziu Basatu nantu à u tema di l'apertura è a ricerca in profonda di a marca, hà esploratu u disignu è creatu una integrazione visuale di estensibilità visuale è a storia di marca cù u pianeta cum'è l'elementu creattivu principale. U pianu hà risoltu i seguenti trè prublemi cù novi penseri visuale: U bilanciu di l'apertura di u spaziu è di e funzioni; Divisione è cumbinazione di e spazii funziunali di u spaziu; A regularità è u cambiamentu di u stile spaziale di basa.

Mostra

LuYu

Mostra L'arte influenza a vita è a vita porta una riflessione profonda è l'interpretazione di l'arti. A distanza trà l'artu è a vita pò esse a strada di u ghjornu. Se manghjate ogni pranzu currettamente, pudete turnà a vostra vita in l'arti. A creazione di u designer hè ancu l'arte, chì hè pruduttu cù i so pinsamenti. E tecniche sò e strumenti, è e spressione sò risultati. Solu cun pinsamenti saranu veramente travagli belli.

Lobby E Salone Di L'edificiu Residenziale

Light Music

Lobby E Salone Di L'edificiu Residenziale Per Light Music, un lobby residenziale è un design lounge, Armand Graham è Aaron Yassin di A + A Studio basati in New York volianu cunnette u spaziu à u dinamicamente quartiere di Adams Morgan in Washington DC, induve scena di vita di notte è musica, da jazz. à Andà à u punk rock è l'elettronica sò sempre stati centrale. Questa hè a so ispirazione creativa; u risultatu hè un spaziu unicu chì combina i metudi di fabricazione digitale avanzata cù e tecniche artighjanali tradiziunali per creà un mondu immersivu cù u so propiu impulso è ritmu chì rende omagiu à a vibrante musica originale di DC.

L'interior Cumerciali

Nest

L'interior Cumerciali U pianu hè spartutu da duie prufessiunali unichi chì susteneranu è architetti chì richiede variate ordini gerarchiche. L'eletti è u dettagliu d'elementi eranu un sforzu di mantene l'aspettu generale in terra, terrinu è di rinviviscia l'artisgìa lucali è i materiali di custruzzione. L'amalgamazione è l'applicazione di materiali ecunomichi, e dimensioni di aperture, tutti sò stati cunduttati à ricurdà u clima lucale per fà un ambiente piacevule rilancià e pratiche perse inseme strutturendu una pratica sustenibile.

Hotel

LiHao

Hotel Riturnà à a natura, a stazione culturale di a cità. Crea un stile di vita raffinatu. Esclusivamente godite una tranquilla è tranquilla. L'hotel hè situatu in l'area animata di Baoding High-tech Development Zone. U designer definisce l’hotel di resort di cità da un pensamentu olisticu per via di cumminà l’ambiente circundante, l’architettura, u paisaghju è l’internu per creà un spazio hotelisticu sofisticatu, naturale è cunfortu. Lascia chì i viaghjatori di l'affari si sentenu prusperi in u tranquillu, arrubendu un ochju di a meza ghjurnata.

Uffizii Di Vendita

Suzhou·Merchants Great Lakes Century

Uffizii Di Vendita Cù a superficie di l'acqua cum'è specchiu, l'imaghjina di elevazione di l'edificiu hè partitu; cù scultura è piantazione cum'è elementi, l'interessu di l'acqua hè furmatu attraversu a dicurazione; cù piantazione flottante è cambià funtane è luci artistichi, l'interessu hè furmatu ; Cù l'acqua cum'è l'anima, a cumminazione d'arte è di funzione hè deduzzione attraversu u puntu di inflexione di u spaziu; a piscina larga, à u sole, l’acqua si riduce, trasparente è trasparente, brillante, attraversu l’acqua luminosa, pò vede l’attitudine di ogni piastrelle chjaramente, s’assumiglia chì purifica ancu a mente umana in generale.