Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Cumplessu Equestru

Emerald

Cumplessu Equestru L'immagine holistica di l'architettura è di i spaziali unisce tutti i sei edifici palesanu l'identità funzionale di ognunu. Facciate allargate di arene è stalle dirette à core cumunu amministrativu. Edificiu à sei lati cume a griglia di cristallu riposa in cornice di legnu cum'è in collana. Trianguli murali decorati cù spargimentu di vetru cum'è dettagli smeraldi. A custruzzione bianca curvata mette in risaltu l'entrata principale. A griglia di e facciate face ancu parte di u spaziu internu, induve l'ambiente hè percepitu per mezu di una rete trasparente. L'interni cuntinueghjanu u tema di e strutture in legnu, aduprendu scala di elementi à scala umana più prupurziunata.

Caffè

Perception

Caffè Stu picculu caffè in legnu caldu è situatu à l'angulu di u crucivia in un quartieru tranquillu. A zona di preparazione aperta centralizata face una sperienza pulita è larga di e prestazioni di u barista à i visitatori in ogni locu chì u sediu di u bar o u sediu di tavola in un caffè. L'ughjettu di u tettu chjamatu "Arburu ombreggiante" parte da u fondu di a zona di preparazione, è copre a zona di u cliente per fà tutta l'atmosfera di stu caffè. Dà un effettu spaziale insolitu à i visitatori è diventa ancu un mezu per e persone chì volenu esse persu in penseru cù sapori caffè.

U Club Di Divertimentu

Central Yosemite

U Club Di Divertimentu Riturnate à a simplicità di a vita, u sole attraversu a finestra a luce è l'ombra si incrocianu. Per riflette megliu u sapore naturale in u spaziu generale, fate un pienu usu di u cuncepimentu di tronchi, simplici è eleganti, cunfortu umanisticu, stressate l'atmosfera spaziale artistica. Tonu di incantu orientale, cù un umore spaziale unicu. Questa hè un'altra espressione di l'internu, hè naturale, pura, variabile.

Residenza

Panorama Villa

Residenza In allusione à a struttura di un tipicu paese Mani, u cuncettu hè cuncipitu cum'è una seria di frammenti di petra individuali chì giranu intornu à l'atrium, l'entrata è i spazii di vita. I volumi grossi di a residenza aprenu un dialogu cù u so circondu naturale, mentre u ritmu di e so aperture assicura a privacy o invita in vista panoramica di l'orizonte, custruendu una sperienza diretta di narrazioni successive è diverse. A Villa hè situata in Navarino Residences, una cullizzioni di ville di lussu per pruprietà privata in u core di a località di Navarino Dunes.

Centru Di Vendita

Xi’an Legend Chanba Willow Shores

Centru Di Vendita U cuncepimentu unisce u populu di u nordeste cù a dolcezza è a grazia di u Sud per lascià a vita piena di inclusivi. U cuncepimentu intelligente è a disposizione compatta estendenu l'architettura interiore. U designer usa abilità di cuncepimentu semplici è internaziunali cù elementi puri è materiali semplici, chì rendenu u spaziu naturale, tranquillu è unicu. U cuncepimentu hè un centru di vendita cù 600 metri quadrati, hà per scopu di cuncepisce un mudernu centru di vendita di vucazione orientale, rende u core di u residente tranquillu è scarta via u rumore di fora. Mantene lentu è gode di a vita di bellezza.

Centru Di Vendita

Yango Poly Kuliang Hill

Centru Di Vendita Stu cuncepimentu hà per scopu di esplorà cume purtà una sperienza dilicata di a vita idilliaca suburbana, chì spinge a ghjente à perseguite una bona vita è porta a ghjente à andà versu l'abitazione puetica orientale. U designer utilizza una abilità di cuncepimentu mudernu è simplice cù materiali naturali è piani. Fighjendu nantu à u spiritu è trascurendu a forma, u cuncepimentu mischja l'elementi di u paisaghju Zen è a cultura di u tè, i sentimenti amorosi di i pescatori, u ombrello di carta à oliu. Attraversu a gestione di i dettagli, equilibra a funzione è l'estetica è rende a vita artistica.