Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Mobili Di Lussu

Pet Home Collection

Mobili Di Lussu Pet Home Collection hè un mobili per animali domestici, sviluppatu dopu un'osservazione attenta di u cumpurtamentu di l'amichi à quattru zampe in l'ambiente di casa. U cuncettu di disignu hè ergonomia è bellezza, induve u benessere significa l'equilibriu chì l'animali trova in u so propiu spaziu in l'ambiente di casa, è u disignu hè pensatu cum'è una cultura di campà in a cumpagnia di l'animali. Una selezzione curretta di materiali enfatizeghja e forme è e caratteristiche di ogni pezzu di mobili. Questi ogetti, pussede l'autonomia di bellezza è di funzione, suddisfà l'instinctu di l'animali è i bisogni estetichi di l'ambiente domesticu.

Trasportatore Di Animali

Pawspal

Trasportatore Di Animali U trasportatore Pawspal Pet risparmiarà l'energia è aiuta u pruprietariu di l'animali à furnisce rapidamente. Per u cuncettu di cuncepimentu Pawspal trasportatore di animali ispiratu da u Space Shuttle chì ponu purtà i so belli animali in ogni locu chì volenu. È s'ellu anu un animali di più, ponu mette un altru nantu à a cima è aghjunghje roti in u fondu per tirà i trasportatori. In più, Pawspal hà cuncepitu cù un ventilatore di ventilazione internu per cunfortu per l'animali è faciule da carricà cù USB C.

Dispositivu D'ingrandimentu Naturale Di Labbra

Xtreme Lip-Shaper® System

Dispositivu D'ingrandimentu Naturale Di Labbra U Sistema Xtreme Lip-Shaper® hè u primu dispositiu di ingrandimentu di labbra in cosmetica sicura pruvatu in casa. Utiliza un metudu "cupping" cinese di 3.500 anni d'anni - in altri termini, suzione - accumpagnatu cù a tecnulugia avanzata di labbra per contornà è ingrandisce e labbra istantaneamente. U disignu crea un labellu bassu lobulante doppiu è doppia lobulatu cum'è Angelina Jolie. L'utilizatori ponu migliurà a labbra superiore o inferiore separatamente. U disignu hè ancu custruitu per elevà l'archi di l'arcu di Cupido, compite i buchi per strappià i cantoni di a bocca invechja. Adatta per i dui sessi.

I Zuccheri

Two spoons of sugar

I Zuccheri Avè u tè o beie caffè ùn hè micca solu per stende una volta a sete. Hè una ceremonia di indulging è spartera. Adding sugar in u vostru caffè o tè puderia esse faciule quant'è ricordate i Numeri Rumani! Sia bisognu di una sola cucchiara di zuccheru o duie o trè, avete solu di sceglie unu di i trè numeri fatti da u zuccheru è pozzarli in a vostra bevanda calda / fredda. Una sola azzione è u vostru scopu hè risoltu. Nisuna cucchiara, nè misura, vene cusì simplice.

Toilette Per I Cani

PoLoo

Toilette Per I Cani U PoLoo hè una toilette automatica per aiutà i cani poo in pace, ancu quandu u clima hè pessimu fora. In l'estiu di u 2008, durante una vacanza in vela cù i 3 cani di famiglia Eliana Reggiori, un marinu qualificatu, hà ideatu u PoLoo. Cù u so amicu Adnan Al Maleh hà pensatu qualcosa chì aiutarà micca solu a qualità di vita di i cani, ma ancu per migliurà à quelli pruprietari anziani o disabili è incapaci di esce da a casa in l'invernu. Hè automaticu, evitate l'odore è faciule d'utilizà, trasportate, pulite è ideali per quelli chì campanu in appartamenti, per autore di autocaravani è barche, hotel è resorts.

Birdhouse

Domik Ptashki

Birdhouse A causa di u monotonu stile di vita è a mancanza d'interaczione sustenibile cù a Natura, una persona vive in un statu di rottura constante è insatisfaczione interna, chì ùn li permettenu micca di godiri a vita à u massimu. Pò esse fissatu allargendu e fruntiere di percepzione è acquistendu una nova sperienza d'interazzione Human-Natura. Perchè l'acelli? U so cantu afecta positivamente a salute mentale umana, ancu l'uccelli pruteghjanu l'ambiente da i pesti insetti. U prugettu Domik Ptashki hè una oppurtunità per creà vicini utili è di pruvà à pruvà u rolu d'ornitologu per osservà e curazioni di l'uccelli.