Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Broche

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

A Broche U caratteru è a forma esterna di un sughjettu permettenu di cambià un novu disignu di un ornamentu. In a natura vivace un periodu cambia à l'altru. A primavera segue l'invernu è a mattina vene dopu à a notte. U culori cambienu ancu di l'ambiente. Stu principiu di rimpiazzamentu, l'alternanza di l'imàgine hè purtatu avanti in l'ornamenti di a "Metamorfosi Asiatica", a cullezzione induve duie stati differenti, duie immagini senza restrizioni riflesse in un unicu oggettu. Elementi mobili di a custruzzione permettenu di cambià u caratteru è l'aspettu di l'ornamentu.

Orologio Analogicu

Kaari

Orologio Analogicu Stu disignu hè basatu annantu à un mecanismu analogicu standar 24h (a meza ora di a manu). Stu disignu hè furnitu di duie tagliole in forma di arcu. À traversu elli, l’ora di infurimentu è di e minute minute ponu vedà. L'ora ore (discu) hè divisu in dui segmenti di culori sfarenti chì, rotendu, indicanu u tempu AM o PM secondu u culore chì cumencia à esse visibile. A manu di u minutu hè visibile à traversu l'arc di raghju più grande è determina quale slot di minuti currisponde à i marcati di 0-30 minuti (situati à u raghju internu di l'arcu) è u slot di 30-60 minuti (situatu à u raghju esterno).

Un Vestitu Mudernu

Le Maestro

Un Vestitu Mudernu Le Maestro revoluzione a scarpa di u vestitu cumprendu un taccu matriciale di titaniu Laser Sintered (DMLS) Direct Metal. U "taccu matriciale" riduce a massa visuale di a seccione di u taccu è mostra l'integrità strutturale di u vestitu di scarpa. Per cumplementà l'elegante vamp, u coghju di grana alta hè adupratu per u distintu design asimmetricu di a parte superiore. L'integrazione di a sezione di u taccu à u supranu hè avà cumpostu in una siluetta elegante è raffinata.

Qipao Cuntempuraniu

The Remains

Qipao Cuntempuraniu L'inspirazione hè da e Relichie Chinesi, "Ceramica" hè a più rapprisentazione chì hè più pupulare ùn importa da u reale è a ghjente. In u mo studiu, ancu oghje i core standard estetichi chinesi di a moda è Feng Shui (cuncepimentu interni è ambientali) ùn anu micca cambiatu. Li piaci à vede, attraversu, straccia è vulendu. Vogliu cuncepisce un Qipao per purtà l'implicazione è a caratteristica di a ceramica da a dinastia antica à a moda contemporanea. È pruvucà a ghjente chì si scurdanu di a so cultura è di a so etnia quand'è no simu in i-generazione.

A Broche

Chiromancy

A Broche Ogni persona hè unicu è originale. Questu hè evidenti ancu in i mudeli nantu à i nostri ditte. E linee disegnate è i segni di e nostre mani sò ancu abbastanza uriginali. Inoltre, ogni persona hà una gamma di pietre, chì sò vicinu à elli in qualità o cunnessi à l'avvenimenti persunali. Tutte queste funziunalità dà un osservatore pensativu tanti istruttivi è attrattivi, chì permettenu di creà ghjuvelli persunalizati basati nantu à queste linee è segni di cose individuali. Stu tipu d'ornamentu è ghjuvelli - formanu u vostru Codice Artale Persunale

I Ghjuvelli

Angels OR Demons

I Ghjuvelli Assistemu à a battaglia constante trà u bonu è u male, a bughjura è a luce, ghjornu è notte, u caos è l'ordine, a guerra è a pace, l'eroe è u maleu ogni ghjornu. Indipendentemente da a nostra religione o da a nostra naziunalità, ci hè stata dicuta a storia di i nostri cumpagni constanti: un anghjulu chì si stà nantu à a nostra spalla diritta è un dimone à a sinistra, l'ànghjulu ci cunvince di fà u bonu è arregistra i nostri boni fatti. per fà gattivu è mantene di mantene i nostri atti gattivi. L'ànghjulu hè una metafora per u nostru "superego" è u diavulu significa "Id" è a battaglia constante trà a cuscenza è l'inconsciente.