Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Porta Di Pivot Ventilatu

JPDoor

A Porta Di Pivot Ventilatu JPDoor hè una porta di pivot amichevule, chì si unisce cù u sistema di finestra di jalousie chì aiuta à creà flussu di ventilazione è à u stessu tempu risparmia di spaziu. U disignu hè in quantu à accettà e sfide è risolve cun esplorazione individuale, tecniche è credenze. Ùn ci hè nè dirittu o sbagliatu hè qualsiasi disegni, hè assai sughjettivu. Eppuru i grandi disinni cumplanu i bisogni è l'esigenza di l'utente finale o per avè un grande impattu à a cumunità. U mondu hè pienu di approcciu di disignu sfarente in ogni cantonu, per quessa, ùn abbandunà micca di spiegà, "stà fami stà stupidu - Steve Job".

Un Ristorante Barbeque

Grill

Un Ristorante Barbeque L'uggettu di u prugettu hè a rimudillazione di u attuale di riparazione di motocicletta di 72 metri quadrati in un novu ristorante Barbeque. U travagliu di u travagliu include un redesignamentu cumpletu di u spaziu esternu è di l'internu. L'esterno era ispiratu da una griglia Barbeque accumpagnata da u simplice schema di culore biancu è biancu di carbone. Una di e sfide di stu prughjettu hè di adattà à e esigenze programatiche aggressive (40 posti in a zona di pranzu) in un spaziu cusì chjucu. Inoltre, avemu da travaglià cun un pocu pressupitu pocu insolitu (US $ 40,000), chì include tutte e novi unità HVAC è una nova cucina cummerciale.

U Cuncettu Di Disegnu Di Capelli È Un Cuncettu

Hairchitecture

U Cuncettu Di Disegnu Di Capelli È Un Cuncettu HAIRCHITECTURE risultati da una associazione trà un parrucchiere - Gijo, è un gruppu di architetti - FAHR 021.3. Motivatu da a Capitale Europea di a Cultura in Guimaraes 2012, prupongenu una idea per unisce dui metodologii creativi, Architecture & Hairstyle. Cù u tema di l'architettura brutalista u risultatu hè una incredibile nuvola di capelli chì denota un capelli di trasfigurazione in cumunione assoluta cù strutture architettoniche. I risultati presentati sò di natura grassa è sperimentale cun una forte interpretazione cuntempuranea. U travagliu in squadra è a cumpetenza sò stati cruciali per fà una volta un capelli apparentemente ordinariu.

Residenza

Cheung's Residence

Residenza A residenza hè pensata cun simplicità, apertura è luce naturale in mente. L'impronta di l'edificiu riflette a restrizione di u situ esistenti è l'espressione formale hè per esse pulita è simplice. Un atrium è un balcone sò situati à u latu nordu di l'edificiu chì illuminanu l'ingressu è a zona di pranzu. Finestre sclusive sò furnite à l'estremità sudu di l'edificiu induve u salottu è a cucina sò per maximizà e luci naturali è furnisce flessibilità spaziale. I lucernarii sò pruposti in tuttu u bastimentu per rinfurzà ancu e idee di u disignu.

Tabella Polivalente

Bean Series 2

Tabella Polivalente Questa tavola hè stata cuncepita da i cuncettori di principiu di Bean Buro Kenny Kinugasa-Tsui è Lorene Faure. U prughjettu fu ispiratu da e forme wiggly di Curve Francese è di i puzzle, è serve u pezzu centrale in una sala di cunferenze di l'uffiziu. A forma generale hè chjachja di wiggles, chì hè una drammatica partenza da u tradiziunale tavulinu di cunferenza di e imprese furmale. E trè parte di u tavulinu ponu esse cunfigurate in diverse forme generale per variare l'urganisazione di sedute; u statu constante di cambiamentu crea una atmosfera ludica per l'uffiziu creattivu.

U Centru D'infurmazione Temporaria

Temporary Information Pavilion

U Centru D'infurmazione Temporaria U prughjettu hè un pavellone tempurale di mix-use in Trafalgar, Londra per diverse funzioni è avvenimenti. A struttura pruposta sottolinea a nozione di "temporaneità" aduprendu i container di spedizione per riciclà cum'è materiale di custruzione primaria. A so natura metallica hè intesa per stabilisce una relazione cuntrastante cù l'edificiu esistenti chì rinfurza a natura di transizione di u cuncettu. Inoltri, l'espressione formale di l'edificiu hè urganizata è disposta in modu casuale creendu un puntu di tempurariu in situ per attirà l'interazione visuale durante a curta vita di l'edificiu.