Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Designu Interiore

Eataly

U Designu Interiore Eataly Toronto hè adattu à i sfumaturi di a nostra città in crescita è hè pensatu per rinfurzà è aumentà i scambi suciali via u catalizatore universale di una grande cucina italiana. Sembra solu chì a tradizionale e durevule "passeggiata" hè l'ispirazione daretu à u disignu per Eataly Toronto. Stu rituali intemporal si vede i Taliani ogni sera à a strada principale è a piazza, per spassighjà è socializà è qualchì volta in un bar è cummerciale di a strada. Questa serie di sperienze chjama una nova scala di strada intima à Bloor è Bay.

Casella Di Crescita Cresce Suculenta

Bloom

Casella Di Crescita Cresce Suculenta Bloom hè una suculenta casella di crescita dedicata chì agisce cum'è un mobili per a casa in stile. Dà cundizioni di crescita perfetta per i succulenti. L'obiettivu principalu di u pruduttu hè di riempia u desideriu è l'alimentazione per quelli chì campanu in zoni urbani cù menu accessu à l'ambienti verdi. A vita urbana vene cun parechje sfide in a vita di ogni ghjornu. Chì porta a ghjente à ignorà a so natura. Bloom hà da scopu di esse u ponte trà i cunsumatori è i so desideri naturali. U pruduttu ùn hè micca automatizatu, hà u scopu di aiutà i cunsumatori. U sustegnu di l'applicazione permetterà l'utilizatori di piglià azioni cù e so piante chì li permetterà di nutrisce.

Cappella

Coast Whale

Cappella A forma bionica di a balena hè diventata a lingua di questa cappella. Una balena allungata annantu à a costa di l'Islanda. Una persona pò entra in u so corpu per mezu di una spezia di pisci bassa è sperimentà a perspettiva di una balena à l'oceanu induve hè più faciule per l'omu per riflette annantu à a negligenza di a degradazione ambientale. A struttura di supportu cascà nantu à a spiaggia per assicurà un minimu danni à l'ambiente naturale. I materiali naturali è ecunomichi facenu di stu prughjettu una destinazione turistica chì esige a prutezzione di l'ambiente.

Pneumatici Trasformattivi

T Razr

Pneumatici Trasformattivi In u futuru vicinu, a crescita di u sviluppu di u trasportu elettricu hè à a porta. Cum'è un fabricatore di parti di vittura, Maxxis continua a pensà cumu si pò cuncepisce un sistema intelligente fattibile chì pò participà à questa tendenza è ancu aiutà à accelerà. T Razr hè una gomma intelligente sviluppata per e necessità. I so sensori integrati rilevenu attivamente diverse cundizioni di guida è forniscenu segnali attivi per trasfurmà u pneumaticu. I trettori ingranditi si stinzanu è cambienu l'area di cuntattu in risposta à u segnu, dunque migliurà a performance di trazione.

Fabricatore Di Tè

Grundig Serenity

Fabricatore Di Tè Serenità hè un fabricatore di tè cuntempuraneu chì si focalizza in una gioia-experiencia d'utilizatori. U prughjettu si cuncintra soprattuttu nantu à elementi estetichi è a sperienza di l'utilizatore cum'è u scopu principale suggerisce chì u pruduttu sia diversu da i prudutti esistenti. U dock di u fabricatore di tè hè più chjucu cà u corpu chì permette à u pruduttu à fighjà a terra chì porta una identità unica. Un corpu pocu curvatu cumminatu cù superfici affettate sustene ancu l'identità unica di u pruduttu.

Candelabru

Lory Duck

Candelabru U Lory Duck hè progettatu cum'è un sistema di sospensione assemblatu da moduli in vetro e ottone epossidico, ognunu chì s'assumiglia à un anatra sliding effortlessly attraverso l'acqua fresca. I muduli offrenu ancu una cunfigurazione; cù un toccu, ognunu pò esse regulatu per affruntà ogni direzione è impiccà à ogni altezza. A forma basica di a lampada hè natu relativamente prestu. Tuttavia, hè necessariu di mesi di ricerca è di sviluppu cù innumerabili prototipi per creà u so equilibriu perfettu è u megliu aspettu da tutti l'anguli pussibuli.