Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Casa Interiore

Seamless Blank

Casa Interiore Questa hè una casa per presentà u modu di vita unicu di a hostess, chì hè un designer di casa grafica è una casa di l'imprenditori. U creatore presenta materiali naturali per illustrà e preferenze di l'hostess è priservà e zoni in biancu per pienà e cose di u membru di a famiglia. A cucina hè u centru di a casa, speciale cuncepitu una vista circundante per a hostess è assicuratevi chì i genitori puderanu vede in ogni locu. A casa equipata cù pavimenti senza saldatura di granitu biancu, pittura minerale italiana, vetru trasparente è u revestimentu di polvere bianca per revelà l'eleganti dettagli di i materiali.

Casa Interiore

Warm loft

Casa Interiore Una casa di stile industriale cù materiali caldi. Sta casa prepara parechje funzioni per i clienti per prumove e qualità di vita. U cuncettore hà pruvatu à cunnette i tubi à ogni spaziu è combina i tubi di legnu, azzaru è ENT per illustrà a storia di a vita di i clienti. No listessu cù u stile industriale ordinariu, sta casa entria solu uni pochi culori è prepara assai spazii di almacenamiento.

U Stoltu

Ydin

U Stoltu U sillaghju Ydin pò esse muntatu da sè stessu, senza utilizà arnesi speciale, grazia à un sistema simplice di interblucciu. I 4 piedi identici ùn sò micca posti in ordine particulare è u sediu di cimentu, agisce cum'è a chjave, mantene tuttu in u locu. I piedi sò fatti cù schernu di legnu chì venenu da un fabricatore di scale, facilmente macchinati usendu tecniche tradiziunali di a legnu è infine oliate. U sediu hè simpricamente furmatu in cemento UHP rinfurzatu di fibre durabile. Solu 5 parte disociabile per esse pianificate è pronte per esse spedite à i clienti finali, hè un altru argumentu di sustenibilità.

U Trolley Di Furmagliu Chilatu

Coq

U Trolley Di Furmagliu Chilatu Patrick Sarran hà creatu u trolley di furmagliu Coq in 2012. L'estrania di stu articulu rossu excita a curiosità di i pranzi, ma ùn sbaglià micca, questu hè principalmente un strumentu di travagliu. Chistu è uttenuta per mezu di una struttura stilizzata di vernice verniciata da una cloche cilindrica laccata rossa chì pò esse pandata à u latu per rivela un assortimentu di furmagliu maturatu. Aduprendu u manicu per spustà u carrettu, apre a scatula, scorrendu u pianu per fà un spaziu per u platu, rotendu stu discu per tagliate porzioni di furmagliu, u camerier pò sviluppà u prucessu in un pezzu di l'arte di performance.

U Trolley Di U Desertu Chiller

Sweet Kit

U Trolley Di U Desertu Chiller Questa vitrina mobile per serve dessert in ristoranti hè stata creata in 2016 è hè l'ultimu pezzu in a gamma K. U cuncepimentu Sweet-Kit satisfà u requisitu di eleganza, manuvrabilità, voluminu è trasparenza. U mecanismu d'apertura hè basatu nantu à un anellu rotante intornu à un discu di vetru acrilicu. Dui anelli in fagioli furmati sò e piste di rotazione cume sò e maniche per l'apertura di a vitrina è per move u carru intornu à u ristorante. Queste funzioni integrate aiutanu à pusà a scena per u serviziu è à evidenzià i prudutti affissati.

U Serviziu Di Bevande Calde Cù E Piante Fresche

Herbal Tea Garden

U Serviziu Di Bevande Calde Cù E Piante Fresche Patrick Sarran hà creatu u Giardinu di Tè Herbal cum'è un elementu unicu per a Landmark Mandarin Oriental di Hong Kong in 2014. U manager di catering vuleva un trolley nantu à u quale puderia fà a ceremonia di tè. Stu disignu riutilizza i codici sviluppati da Patrick Sarran in i so carrelli di Serie K, inclusi u trolley KEZA è u trolley multifunzionale Km31, influenzatu da u quadru di u paisaghju cinese.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.