Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Parcu Bancariu

Nessie

Parcu Bancariu Stu prugettu hè basatu annantu à l'idea di cuncettu di "Drop & Forget", vale à dì facili in installazione in situ cù costi d'installazione minimi in rispettu di l'infrastrutture esistenti di un ambiente urbanu. Formi fluidi forti di cimentu, equilibrati currettamente, creanu una sperienza abbracciante è confortable.

Occhiali

Camaro | advanced collection

Occhiali A "cullezzione avanzata | u legnu “hè carattarizatu da vetri più grossi è u disignu hè enfatizatu da a pronunzia cumpusizione tridimensionale. E novi combinazioni di lignu è a più bella sabbia à a manu significa chì ogni quadru ROLF avanzatu d'occhiale hè un pezzu elegante di artigianalità.

Imballaggi

KRYSTAL Nature’s Alkaline Water

Imballaggi L'acqua KRYSTAL epitomizeghja l'essenza di lussu è benessere in una buttiglia. Con un valore di pH alcalinu di 8 à 8,8 è una cumpusizione minerale unica, l'acqua KRYSTAL vene in una buttiglia prisma quadrata icònica trasparente chì s'assumiglia à un cristallo spumante, è ùn comprime micca a qualità è a purezza. U logu di marca KRYSTAL hè sottutamente sottumessu à l'buttiglia, accentuendu un toccu aghjuntu di l'esperienza di lussu. In più di l'impattu visuale di a buttiglia, i PET in forma quadrata è i buttiglii di vetru sò reciclabili, ottimizendu u spaziu di imballaggio è i materiali, riducendu cusì l'impronta generale di carbonio.

Hi-Fi Turntable

Calliope

Hi-Fi Turntable L'obiettivu ultimu di una tavola di turnu Hi-Fi hè di creà novu i più puri è incontaminati di i soni; questa essenza di u sonu hè à tempu u terminus è u cuncettu di stu disignu. Stu bellissimu pruduttu artigianale hè una scultura di u sonu chì riproduce u sonu. Cume un turntable hè trà una di e migliori prestazioni di i giurnali Hi-Fi dispunibili è sta prestazione senza paragone hè indicata è amplificata da a so forma è da l'aspetti di design; uniscendu forma è funzione in unione spirituale per incarnà u giratore di u Calliope.

Orecchini È Anellu

Vivit Collection

Orecchini È Anellu Ispirata da e forme truvate in natura, a Collezione Vivit crea una percepzione interessante è curiosa da e forme allungate è di e linee turbinose. I pezzi di Vivit sò cumposti da foglii d'oru 18k gialli curvati cù placcatura di rodio neru nantu à a faccia esterna. L'arechje in forma di foglia circundanu l'arechje per chì i movimenti naturali creanu un ballu interessante trà u neru è l'oru - chì s'amuse è rivela l'oru giallu sottu. A sinuosità di e forme è l'attributi ergonomichi di sta cullizzioni presentanu un affascinante ghjocu di luce, ombre, lucente è riflessioni.

Lavabo

Vortex

Lavabo L'obiettivu di u cuncepimentu di vortici hè di truvà una nova forma di influenzà u flussu di l'acqua in lavabo per aumentà a so efficienza, cuntribuisce à a so sperienza d'utilizatore è migliurà e so qualità estetiche è semiotiche. U risultatu hè una metafora, derivata da una forma di vortice idealizata chì significa u drenaje è u flussu di l'acqua chì indicanu visualmente l'ughjettu in tuttu cum'è un lavabo funzionante. Questa forma cumbinata cù u tappettu, guida l'acqua in un caminu spirale chì permette a stessa quantità d'acqua per copre più terrenu, chì porta à u cunsumu d'acqua diminuitu per a pulizia.