Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Pavilion

Big Aplysia

Pavilion In u prucessu di u sviluppu urbanu, hè inevitabbile chì u listessu ambiente custruitu emergerà. L'edifizii tradiziunali ponu ancu parenu drab è distanti. L'apparizione di l'architettura di u paisaghju in forma speciale ammorbidisce a relazione trà e persone in u spaziu architettonicu, diventa un locu per a visita è attiva a vitalità.

Accessori Di Cucina

KITCHEN TRAIN

Accessori Di Cucina Usendu stili sfarenti di strumenti di cucina crea un ambiente di cucina insidiosu in più di fastidiu visuale.Pu metti in un pocu, pruvatu à fà un inseme unitu di questi accessori di cucina populari cumunemente usati in tutte e case. Questu designu era puramente ispiratu da a creatività. "Forma unita" è una "Apparenze piacevule" sò duie di e so caratteristiche. Inoltre, sarà accoltu da u mercatu per via di u so aspettu innovatore. Questa serà una opportunità per u fabricatore è u cliente chì 6 utensili sò cumprati in un pacchettu.

U Terminal Di L'immigrazione Automatizata

CVision MBAS 2

U Terminal Di L'immigrazione Automatizata MBAS 2 hè stata pensata per sfidà a natura di i prudutti di sicurità è minimizà l'intimidazione è u timore da l'aspettu tecnologicu è psicologicu. U so designu riinterpreta elementi familiari di l'ordinateur domesticu per furnisce un aspettu amichevule à i citadini campagnoli intornu à u cunfini di Tailanda. Voce è visuale nantu à u screnu guidanu prima utilizatori passu per passu u prucessu. U tonu di culore doppiu nantu à u padu di stampa digitale indica chiaramente e zone di scansione. MBAS 2 hè un pruduttu unicu chì hà per scopu di cambià a manera di trapassà e fruntiere, permettendu parechje lingue è una sperienza d'utilizatore senza discriminazione amichevuli.

Showroom

From The Future

Showroom Showroom: In vitrina, scarpe di furmazione è attrezzature sportive, chì sò state fabricate cù tecnulugia d'iniezione, sò in mostra. U locu, pare cume fabbricatu cù pressa di muffa iniezione. In u metudu di fabricazione di u locu, pezzi di mobili cume sò cunghjunghjite cù fabbricazioni in forma di iniezione per generà l'intera. E tracce di costura grose chì nantu à u tettu sò sottumettenu tutte e visibilità tecnologica.

Sedia

SERENAD

Sedia U rispettu di ogni tipu di sedie. In my opinion una di e cose più impurtanti è classici è speciali in u disignu interiore hè a sedia. L'idea di a sedia Serenad vene da un cignu annantu à l'acqua chì hè vultatu è si mette a so faccia trà ali. Forsi a superficie brillante è liscia in sedia Serenad cù designu diversu è speciale hè stata fatta solu per i lochi assai speciali è Unichi.

Poltrona

The Monroe Chair

Poltrona Eleganza straordinaria, simplicità in idea, comodo, cuncepitu cù a sustenibilità in mente. A Catedra Monroe hè un tentativu di simplificà drasticamente u prucessu di fabricazione implicatu in a fabricazione di una poltrona. Sfrutta u putenziale di e tecnulugie CNC per tagliare ripetutamente un elementu flat da MDF, sti elementi sò poi splayed intornu à un assi centrale per furmà una poltrona currettamente curretta. A gamba posteriore si trasforma gradualmente in u schienale è u bracciolu in a gamba anteriore, creendu una estetica distinta completamente definita da a simplicità di u prucessu di fabricazione.