Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Paraventu

Positive and Negative

Paraventu Questu hè un pruduttu chì serve cum'è funzione è bellezza simultaneamente, speziatu cù un insinu di cultura è radiche. U paravantu 'Positivu è Negativu' agisce cum'è una barriera aghjustabile è mobile per a privacy chì ùn ùn pruduce micca o perturba un spaziu. U mutivu islamicu dà un effettu lace cum'è sottumessu è viciversu da u materiale Corian / Resina. Simile à u yin yang, ci hè sempre un pocu bellu in u male è sempre un pocu cattivu in u bè. Quandu u sole si mette in "Positivu è Negativu", hè veramente u so mumentu luminoso è l'ombra geometriche pittanu a stanza.

Cocktail Bar

Gamsei

Cocktail Bar Quandu Gamsei s'hè apertu in 2013, l'iper-localisimu hè statu introduttu in un campu di e pratiche chì finu à allora era stata limitata principalmente à a scena alimentaria. À Gamsei, l'ingredienti per i cocktail sò oe salvaticamente alimentati o cultivati da agricultori artighjani lucali. L'internu di bar, hè una continuazione chjara di sta filusufia. Cum'è i cocktail, Buero Wagner hà acquistatu tutti i materiali in u locu, è hà travagliatu in cullaburazione stretta cù i fabricanti lucali per pruduce suluzioni à misura. Gamsei hè un cuncettu integralmente integratu chì face l'avvenimentu di beie un cocktail in una sperienza nova.

Imballaggi Di Frutti Di Mare

PURE

Imballaggi Di Frutti Di Mare U cuncettu di sta nova pruduzzione hè "Libera da". Per mettere semplice, avemu creatu un disignu inusualmente rilassatu. Tipicamenti per i frutti di mare in scatula sò imballaggi scuri è imbottiti, u nostru disignu hè "Libera da" qualsiasi alimentatore otticu. Per d 'altra banda, u rigistru hè ancu per e persone sensibili à l'allergie è à l'alimentariu. Dunque pare quasi deliberatamente qualchì tipu di medica. A vendita hà iniziatu in ghjennaghju di u 2013 è hà assai successu. U feedback di l'imprese à u dettagliu hè: Aspittemu tantu tempu per un cuncettu cun bonu è bellu pensatu. U cliente li piacerà.

Cuncettu D'architettura Corporativa

ajando Next Level C R M

Cuncettu D'architettura Corporativa ajando Loft Concept: L'infurmazione hè u Materiale di Edificazione di u nostru Universu. Un loft assai insolitu hè statu creatu in u distrittu portu di Mannheim, in Germania. A squadra di ajando cumpletu vivaranu è travaglianu quì da ghjennaghju di u 2013. L'architettu Peter Stasek è l'uffiziu di l'architettu di loftwerk situatu in Karlsruhe sò in daretu à u cuncettu d'architettura corporativa di u loft. Hè stata ispirata da a fisica quantistica di Wheeler, di l'architettura di Josef M. Hoffmann è, benintesa, da a sperienza informativa di ajando: "L'informazione rende u mondu giudiziu". Testu da u ghjurnalistu Ilona Koglin

Elettrik-Trike Urbana

Lecomotion

Elettrik-Trike Urbana Sia ecunomicu è innovatore, u E-trike LECOMOTION hè un triciclo di assistenza elettrica chì hè statu inspiratu da i carri di shopping nested. E-trikes LECOMOTION sò pensati per travaglià cum'è parte di un sistema di scambiu di bicicletta urbana. Prughjettatu dinò per nidificà unu à l'altru in una linea per u almacenamentu compactu è per facilità a raccolta è muvimentu parechje in una volta via una porta posteriore basculante è un set di manivella amovibile. L'assistenza in pedale hè furnita. Pudete aduprà da bici normale, cù o senza batteria di supportu. A carica hà ancu permessu di trasportà 2 zitelli o un adultu.