Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Calendariu

NTT EAST 2014 Calendar “Happy Town”

Calendariu Avemu custruimu cità cù voi. U messagiu chì trasmette NTT East Japan Corporate Sales Promotion hè presentatu in stcalendariu di scrivania. A parte suprana di i fogli di calendariu hè tagliata di l'edificazioni culuriti è i fogli chì si trascinanu formanu una cità felice. Hè un calendariu chì pudete gode di cambià u scenariu di a linea di l'edificazioni ogni mese è vi riempie un sentimentu per stà felice tuttu l'annu attraversu.

Calendariu

NTT COMWARE “Season Display”

Calendariu Questu hè un calendariu di scrivania fattu cun un disegnu cut-out chì prisenta motivi staghjunali nantu à un rilassante squisitu. U puntu culminante di u disignu hè quandu visualizatu, i motivi di a stagione sò fissati à un angolo di 30 gradi per vede megliu. Questa nova forma esprime l'attuali rumanzu di NTT COMWARE per a generazione di novi idee. U pensamentu hè datu à a funziunalità di calendariu cù ampi spazii di scrittura è linee rigolate. Hè bonu per una visualizazione rapida è faciule d'utilizà, sbagliata cù l'originalità chì a distingue da altri calendari.

I Ghjuvelli

odyssey

I Ghjuvelli L'idea di basa di l'odissea di u monomeru implica copre forme voluminose, geomettiche cù una pelle stampata. Da questu si sviluppa una interazione di chiarezza è distorsione, trasparenza è oculazione. Tutte e forme e mudelli geomettichi ponu esse cumminati à vuluntà, variate è cumplementati cù aghjuntu. Questa idea affascinante è simplice permette a creazione di una gamma quasi inesgotabile di disegni, assuciatu perfettamente cù l'opportunità offritta da u prototipatu rapidu (stampa 3D), postu chì ogni cliente pò avè un pruduttu completamente individuale è unicu produttu (visita: www.monomer. eu-shop).

Dustpan È Scoma

Ropo

Dustpan È Scoma Ropo hè un cuncettu di cunciliu di pulazzia è scuperta, chì ùn mai cascà nantu à a terra. Grazie à u picculu pesu di u tank d'acqua situatu in u compartimentu di u fondu di u pruvulazzu, Ropo si mantene equilibratu in modu naturali. Dopu spazzatu facilmente a polvera cù l'aiutu di u fogliu drittu di a pruviera, l'utenti ponu accumpagnà a scarta è a pignatta inseme è a mettilu cum'è una sola unità senza chì a preoccupazione ùn hè mai cascata. A forma organica muderna hà scopu di portà a simplicità à i spazii interni è a funzione wobble di weble rocking intende di divertisce l'utilizatori mentre pulizzanu u pianu.

Poltrona

Baralho

Poltrona A poltrona Baralho hà un disegnu cuntimpuraniu impressiunante cumpostu da forme pure è linee rette. Fatta di pieghe è saldature nantu à u piattu di aluminiu spazzulatu, sta poltrona si distingue per a so curretta chì sfida a forza di u materiale. Hè capace di riunisce, in un solu elementu, a bellezza, a ligerezza è a precisione di e linee è l'anguli.

A Tenda Flagship

Lenovo

A Tenda Flagship Lenovo Flagship Store hà per scopu di rinfurzà a maghjina di a marca dendu à l'audienza una piattaforma per cunnette e interagisce cù a vita, u serviziu è l'esperienza creata in-store. U cuncettu di cuncepimentu hè cuncepitu basatu annantu à a missione per effettuà una transizione da u fabricatore di i dispositi informatici à una marca di punta trà i fornituri di l'elettronica di i cunsumatori.